Gå til innhold

Bra treningstøy?

Gjest Motivert til trening, men mangler bra klær :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg beundrer alltid instruktørene, som har stå der å svetter å hopper, å treningstøyet sitter like fint uansett! Jeg har nettopp begynt trening, og ser så mye fint tøy rundt meg, er det noen her som har noen gode modeller og favoritter å dele med meg? Jeg har eg kjempegod løpebukse fra "Craft", men syns det er så fint når buksene er litt "løse" nede, uten å sige opp til knærne når jeg ligger på gulvet å tar styrketrening!

Hva anbefaler dere av merke og modeller?

Gjest Elextra
Skrevet

Instruktørene er gjerne veltrente og har spenstige kropper. Da sitter det meste av klær fint, selv ved hopp og sprett. :).

Forøvrig har de selvfølgelig også tilgang på mye fint treningsutstyr - kanskje du får noe bra tips.

Jeg har ikke særlig peiling, men synes Nike har en del fint.

Skrevet

Skal du på utstilling eller skal du bruke klærne til trening? :)

Gjest Elextra
Skrevet

Skal du på utstilling eller skal du bruke klærne til trening? :)

Godt treningstøy kan virke motiverende :-).

Men en blir selvfølgelig like bra trent i gamle filler - om en bare komer i gang.

Skrevet

Instruktørene er gjerne veltrente og har spenstige kropper. Da sitter det meste av klær fint, selv ved hopp og sprett. :).

Forøvrig har de selvfølgelig også tilgang på mye fint treningsutstyr - kanskje du får noe bra tips.

Jeg har ikke særlig peiling, men synes Nike har en del fint.

Takk for saklig svar :o) Jeg duger lite til å stå på utstilling, men bra treningstøy kan en vel ønske seg lell :o) Favorittbuksen min er faktisk hau-gammel å god, her ikke tenkt å bytte den ut, men spe på med litt nytt å fint. Nike har jeg kikket på, masse fint, og det er vel ikke tvil om at treningen blir kjekkere når buksebena holder seg der de skal, og bukselinningen ikke siger ned på rumpen :o) Jaja, sportsbutikkene har mange gode anbefalinger om hva som passer til den enkelte treningsøkt, jeg tar runden og lar treningen bli behagelig og motiverende :o)

Skrevet

Godt treningstøy kan virke motiverende :-).

Men en blir selvfølgelig like bra trent i gamle filler - om en bare komer i gang.

''Godt treningstøy kan virke motiverende :-).''

For den som kommer bak ja. :-)

Skrevet

''Godt treningstøy kan virke motiverende :-).''

For den som kommer bak ja. :-)

"Kommer bak"?

Hehe, jeg får sånne løgne bilder i hodet :o)

Skrevet

[quote name=Motivert til trening, men mangler bra klær :o)' timestamp='1207852700' post='3847939]

"Kommer bak"?

Hehe, jeg får sånne løgne bilder i hodet :o)

Da er det ditt hode det er noe "galt med" ! :-)

Skrevet

Da er det ditt hode det er noe "galt med" ! :-)

Eller din sans for humor - å fantasi ;o)

Tadaaa, nå skal jeg trene litt, prøv du også! Veldig bra for kropp å sjel, ha en fin kveld :-)

Skrevet

[quote name=Motivert til trening, men mangler bra klær :o)' timestamp='1207853766' post='3847957]

Eller din sans for humor - å fantasi ;o)

Tadaaa, nå skal jeg trene litt, prøv du også! Veldig bra for kropp å sjel, ha en fin kveld :-)

Jada..:)

Eg er prinsippiellt i mot trening, men for mosjon.

Skrevet

Syns de selger fine klær på treningssenteret, jeg. (SATS).

Ellers er det noe som heter Rønich eller lignende som har en del kult. Ta en titt på sportsbutikken? Jeg liker klær i litt glatt stoff som "puster". Liker ikke så godt bomull.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...