Gå til innhold

ordet sexy

Gjest fikk litt å tenke på

Anbefalte innlegg

Gjest fikk litt å tenke på
Skrevet

Når dere tenker/sier at en person er sexy, er det da alltid med tanke på sex? En venninne sa en gang; se på den sexy tanta mi da. Tanta befølte seg raskt oppover lårene og gliste. (?)

Jeg kan si at en person er sexy, men ikke slik ment. Mere som at personen har fin utstråling og ser godt ut. Litt utringing i overdelen er jo fint, men betyr det at en er seksuelt tiltrukket av vedkommende om man sier personen er sexy?

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg kan godt se at en kvinne er sexy, men jeg tiltrekkes jo ikke av henne...;)

Clooney er en sexy mann, men mest pga utstråling, charm og sitt gode humør ;)

Gjest D*lilith
Skrevet

Det trenger ikke ha noe med sex å gjøre,selv om noen er sexy.

Skrevet

Om man er fint antrukket har ikke noe å gjøre med om man er sexy synes jeg. Antrekket kan være knallsexy på en, horete eller slett ikke sexy på en annen.

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg synes ikke det trenger direkte å henspille på at jeg kunne tenke meg sex med vedkommende, nei.

Mange bruker ordet sexy på alt mulig, f.eks. sexy bil, sexy veske etc., jeg bruker dog ikke ordet på den måten.

Skrevet

Den opprinnelige betydningen er nok knyttet til sex, ja. Men, som så mye annet, det har nok endret seg litt. Selv kunne jeg aldri si at en bil var sexy.

Skrevet

Det at en person er sexy er så mangt for meg. Det kan være utseende, altså rumpe, lår, pupper, ansikt osv. Det kan også være måten å bevege seg på, det kan være måten å tenke og snakke på osv.

Skrevet

Sexy forbinder jeg med tiltrekkende. Om mennesker vel å merke. Ikke biler eller andre gjenstander.

tzatziki1365380058
Skrevet

Jeg synes at sexy på en eller annen måte er knyttet til sex eller erotikk, ja. En pen mann eller kvinne er ikke nødvendigvis sexy, en fin veske er ikke nødvendigvis sexy osv

Ikke sånn at jeg vil ha sex med alle menn jeg synes er sexy, men det en sexy mann har for meg en erotisk tiltrekningskraft, noe som vekker "kriblingen" på en eller annen måte. På samme måte må en veske være noe mer enn "fin" før jeg skal kalle den sexy, og sant å si tenker jeg vel at en sexy veske er en veske som får personen som bærer den til å se sexy ut.

Eller noe sånt....

Skrevet

Jeg kan mene noen er sexy, uten at det betyr jeg vil ha sex med de..

Sexy kan jo også brukes om materielle ting.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...