Gå til innhold

Sangen som Norske Talenter-Madelene sang?

Anbefalte innlegg

Gjest this is a signature
Skrevet

Hvilken sang var det?

Gjest Lizar:-)
Skrevet

Vet ikke,men jeg har gåsehud og stor klump i halsen enda.....Hun bør bare vinne!!!!!!!!!!!!!!

AneM1365380603
Skrevet

Vet ikke,men jeg har gåsehud og stor klump i halsen enda.....Hun bør bare vinne!!!!!!!!!!!!!!

Hun er kjempeflink og sjarmerende. En bonus er jo at faren er en godbit også ;)

Skrevet

Til og med jeg hørte at hun sang helt nydelig :)

Skrevet

Til og med jeg hørte at hun sang helt nydelig :)

*LOL* Ja hun var virkelig fantastisk flink :)

Gjest this is a signature
Skrevet

Synes hun 12-åringen er bedre faktisk.

Og han som sang Oh, Holy Night. Tror han er min favoritt faktisk:

http://www.youtube.com/watch?v=uMk1g41w3n0

Skrevet

Synes hun 12-åringen er bedre faktisk.

Og han som sang Oh, Holy Night. Tror han er min favoritt faktisk:

http://www.youtube.com/watch?v=uMk1g41w3n0

Ja de er skikkelig flinke! Jeg hadde ikke hørt Erlend jeg, hm, gikk nok glipp av en del. Fabelaktig stemme :) Det blir endel unge supre sangere til finalen her ja.

Skrevet

Samme det. Jenta kunne ikke synge en eneste ren tone, og dommerne satt og skamroste henne. Jeg skjønner faen meg ingenting, det var jo ikke bra i det hele tatt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...