Gå til innhold

Norsk kvinnelig skuespiller

Anbefalte innlegg

Skrevet

Linn shyber eller no sånn? :)

Linn Skåber? Hun er jo ikke 25-30 år, da;-)

Skrevet

Jaaaaaaaaa!!! Tusen millioner takk! En stjerne i boka til deg!

Bra:-)

Jeg fant en oversikt over norske filmer på wikipedia, og tittet på rollelista til filmer fra 06-07;-)

Gjest Liza Lobec
Skrevet

Bra:-)

Jeg fant en oversikt over norske filmer på wikipedia, og tittet på rollelista til filmer fra 06-07;-)

Det var noe sånt jeg lette etter også, men fant det ikke. Tusen takk, nå får jeg ro i sjelen! :-)

Skrevet

Linn Skåber? Hun er jo ikke 25-30 år, da;-)

haha, nei skåber var det ja, ho er nok eldre ;)

Skrevet

Jaaaaaaaaa!!! Tusen millioner takk! En stjerne i boka til deg!

Det var henne jeg tenkte på også og takket være morsan får jeg sove godt i natt ;)

Skrevet

Det var henne jeg tenkte på også og takket være morsan får jeg sove godt i natt ;)

Sov godt! :-)

Gjest Liza Lobec
Skrevet

Ja, det var fint! Det er så fælt når man ikke kommer på slike ting. :)

Skrevet

mellom 25 og 30 år? ;-)

Tja, ho var nå mellom 25-30 år i de filmene eg har sett med ho.

candyqueen_83
Skrevet

Ja, det var fint! Det er så fælt når man ikke kommer på slike ting. :)

Men var det noe spesielt med øynene hennes da?

Gjest minnah
Skrevet

Hun spilte i Borgen Skole også, serien som gikk i Midt i Smørøyet på lørdager for maaaange år siden :-)

Gjest Liza Lobec
Skrevet

Hun spilte i Borgen Skole også, serien som gikk i Midt i Smørøyet på lørdager for maaaange år siden :-)

Ja, husker godt Borgen skole. Husker du hvilken rolle hun spilte der?

Gjest minnah
Skrevet

Ja, husker godt Borgen skole. Husker du hvilken rolle hun spilte der?

Så faktisk en episode på NRK Super her om dagen, rollefiguren hennes het Wenche, tror jeg. Litt sånn veslevoksen og snusfornuftig. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...