Gå til innhold

Godt/dårlig humør og livsanskuelse

Anbefalte innlegg

Gjest humørsvingninger
Skrevet

Når er det man ser verden klarest, når man er i godt eller dårlig humør? Jeg merker at jeg faller i to ulike tankemønstre ettersom hvilket humør jeg er i. Når jeg er i godt humør da vil jeg bare fortsette med det jeg holder på med (skolesituasjon osv), og mens jeg er i dårlig humør vil jeg gjerne ha forandringer mht de samme tingene. NÅR er det man skal høre på seg selv??

Gjest D*lilith
Skrevet

Når man er i godt humør skal man ta avgjørelser : )

Gjest humørsvingninger
Skrevet

Når man er i godt humør skal man ta avgjørelser : )

Nå er jeg spent: hvorfor?

Hvordan vet du at det er de avgjørelsene du tar når du er i godt humør som er de riktige?

(Nå tenker ikke jeg på småting, som om du skal sende en SMS til den og den personen eller ikke, men om avgjørelser som er relativt store, som f.eks. å fortsette i et forhold eller ikke, fortsette på skolen eller ikke, osv..

Gjest D*lilith
Skrevet

Nå er jeg spent: hvorfor?

Hvordan vet du at det er de avgjørelsene du tar når du er i godt humør som er de riktige?

(Nå tenker ikke jeg på småting, som om du skal sende en SMS til den og den personen eller ikke, men om avgjørelser som er relativt store, som f.eks. å fortsette i et forhold eller ikke, fortsette på skolen eller ikke, osv..

Jeg tror det er når man er "på topp" man ser ting klarest : )

Gjest humørsvingninger
Skrevet

Jeg tror det er når man er "på topp" man ser ting klarest : )

Takk for svar.

Jeg ser likevel muligheter for diskusjon rundt dette emnet, men får ta det en annen gang...hehe...

Gjest D*lilith
Skrevet

Takk for svar.

Jeg ser likevel muligheter for diskusjon rundt dette emnet, men får ta det en annen gang...hehe...

Ok,hehe : D

Men dumt ikke flere svarte deg da.

Skrevet

Takk for svar.

Med noen livsspørsmål kan det hende at svaret ikke er så entydig. Feks har man lettere for å godta et forhold når man er i godt humør. Selv om det er det samme forholdet som gjør at man blir frustrert og mismodig.

Jeg ville prøvd å kjenne etter og prøve å forstå følelsene/ tankene du har når du er i dårlig humør. Selv om jeg stort sett er enig med D*lilith at de 'glade' følelsene er de man bør høre på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...