Gjest humørsvingninger Skrevet 12. april 2008 Skrevet 12. april 2008 Når er det man ser verden klarest, når man er i godt eller dårlig humør? Jeg merker at jeg faller i to ulike tankemønstre ettersom hvilket humør jeg er i. Når jeg er i godt humør da vil jeg bare fortsette med det jeg holder på med (skolesituasjon osv), og mens jeg er i dårlig humør vil jeg gjerne ha forandringer mht de samme tingene. NÅR er det man skal høre på seg selv?? 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 12. april 2008 Skrevet 12. april 2008 Når man er i godt humør skal man ta avgjørelser : ) 0 Siter
Gjest humørsvingninger Skrevet 12. april 2008 Skrevet 12. april 2008 Når man er i godt humør skal man ta avgjørelser : ) Nå er jeg spent: hvorfor? Hvordan vet du at det er de avgjørelsene du tar når du er i godt humør som er de riktige? (Nå tenker ikke jeg på småting, som om du skal sende en SMS til den og den personen eller ikke, men om avgjørelser som er relativt store, som f.eks. å fortsette i et forhold eller ikke, fortsette på skolen eller ikke, osv.. 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 Nå er jeg spent: hvorfor? Hvordan vet du at det er de avgjørelsene du tar når du er i godt humør som er de riktige? (Nå tenker ikke jeg på småting, som om du skal sende en SMS til den og den personen eller ikke, men om avgjørelser som er relativt store, som f.eks. å fortsette i et forhold eller ikke, fortsette på skolen eller ikke, osv.. Jeg tror det er når man er "på topp" man ser ting klarest : ) 0 Siter
Gjest humørsvingninger Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 Jeg tror det er når man er "på topp" man ser ting klarest : ) Takk for svar. Jeg ser likevel muligheter for diskusjon rundt dette emnet, men får ta det en annen gang...hehe... 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 Takk for svar. Jeg ser likevel muligheter for diskusjon rundt dette emnet, men får ta det en annen gang...hehe... Ok,hehe : D Men dumt ikke flere svarte deg da. 0 Siter
adelie Skrevet 14. april 2008 Skrevet 14. april 2008 Takk for svar. Jeg ser likevel muligheter for diskusjon rundt dette emnet, men får ta det en annen gang...hehe... Med noen livsspørsmål kan det hende at svaret ikke er så entydig. Feks har man lettere for å godta et forhold når man er i godt humør. Selv om det er det samme forholdet som gjør at man blir frustrert og mismodig. Jeg ville prøvd å kjenne etter og prøve å forstå følelsene/ tankene du har når du er i dårlig humør. Selv om jeg stort sett er enig med D*lilith at de 'glade' følelsene er de man bør høre på. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.