Gå til innhold

Er du glad for den nye operaen?

Anbefalte innlegg

• Svar 139
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

21

• hidi, the scorpion

15

• ....AV

8

• fuji1365380447

3

Mest aktive i denne tråden

hidi, the scorpion
Skrevet

jepp, det er bar.

Og jeg tror ikke billettprisene øverst bakerst er så ille, leste 140,- for de billigste...

Bør få meg briller da;)

Reisen koster endel og så må man overnatte, det har jeg bare ikke råd til...

Skrevet

Bør få meg briller da;)

Trur de mer rutinerte operagjengere bruker kikkert?

Sånn med stang.

Skrevet

Bør få meg briller da;)

Du får losjere deg hos meg, men da krever jeg at du ikke klager og surmuler over operaen:-)

hidi, the scorpion
Skrevet

Trur de mer rutinerte operagjengere bruker kikkert?

Sånn med stang.

Ler;)

Ja, jeg måtte nok ha brukt en slik innretning, he, he. Ser passe distingvert ut i tillegg;)

Du er god du;)

hidi, the scorpion
Skrevet

Du får losjere deg hos meg, men da krever jeg at du ikke klager og surmuler over operaen:-)

Lover, kors på halsen...

Men da må det bli "barbereren fra saville" (så feil ut, men aner ikke hvordan det staves), liker god gammeldags krim;)

Skrevet

Lover, kors på halsen...

Men da må det bli "barbereren fra saville" (så feil ut, men aner ikke hvordan det staves), liker god gammeldags krim;)

Den har ikke jeg sett heller, så det hørtes bra ut:-)

Ps jeg har ikke sett mange operaer, dessverre, men jeg drømmer om å se flere:-)

hidi, the scorpion
Skrevet

Den har ikke jeg sett heller, så det hørtes bra ut:-)

Ps jeg har ikke sett mange operaer, dessverre, men jeg drømmer om å se flere:-)

Du har en date;)

Jeg skal spare og du må lete;)

fuji1365380447
Skrevet

Du, dette med abonnement: Hvor mange forestillinger per år er det og hva koster det?

Jeg har kjøpt et såkalt "skredderabonnement" - det vil si at man kjøper 6 eller flere forestillinger i løpet av sesongene 08 og 09, og da får man 20% rabatt på billettene.

Jeg har kjøpt 6 billetter (ikke de aller dyreste) for ca 5000 kr.

Skrevet

Jeg klarte å 'lure' med meg et eldre familiemedlem på opera for noen år tilbake, ved å 'kuppe' opplegget slik at han bare måtte bli med 'gjengen'. :-) Han var _meget_ skeptisk på forhånd, og var redd for at dette var noe ekstremt finkulturelt noe som han ikke klarte å forstå og som derfor ville være komplett utilgjengelig for ham.

Men han kom ut fra salen blank i øynene og mente dette var en av de flotteste opplevelsene han hadde hatt! :-D

Jeg vil også bli "lurt" med på opera :(

Jeg har aldri vært på en forestilling, men jeg har veldig lyst. Samboeren var ikke negativ, så kanskje det blir en tur på oss i år.

Skrevet

Jeg vil også bli "lurt" med på opera :(

Jeg har aldri vært på en forestilling, men jeg har veldig lyst. Samboeren var ikke negativ, så kanskje det blir en tur på oss i år.

:-)

Skrevet

Lover, kors på halsen...

Barbereren fra Sevilla:-)

Skrevet

Glad for den? Jeg skal aldri si aldri, men jeg tviler sterkt på at jeg kommer meg dit pga opera. Jeg hører det jeg trenger på youtube ;)

Skrevet

Synes operaen ser flott ut.

Men så spesielt glad for for den er jeg ikke. Jeg bor over 70 mil fra Oslo, og det sier seg vel selv at jeg neppe kan bli noen hyggig gjest der i huset.

Skrevet

Ja, jeg er glad for at Norge kan ha et slikt praktbygg. Har hatt TV'en på NRK i kveld, og har syntes det ser praktfullt ut.

Har veldig lyst til å komme dit en gang, men aner ikke når det skulle bli.. kanskje jeg kan ønske meg operabillett i 40 årsgave om noen få år?

Skrevet

Jeg er kjempeglad! Har sett hele konserten i dag og storkost meg. Håper akustikken er så bra som ryktene sier.

Skal på konsert der 8. mai og har kjøpt billetter til februar neste år. Regner også med å gå på flere forestillinger.

Skrevet

Jeg er kjempeglad! Har sett hele konserten i dag og storkost meg. Håper akustikken er så bra som ryktene sier.

Skal på konsert der 8. mai og har kjøpt billetter til februar neste år. Regner også med å gå på flere forestillinger.

Så heldig du er! Fortell her da, etterpå :-)

Skrevet

Jeg har kjøpt et såkalt "skredderabonnement" - det vil si at man kjøper 6 eller flere forestillinger i løpet av sesongene 08 og 09, og da får man 20% rabatt på billettene.

Jeg har kjøpt 6 billetter (ikke de aller dyreste) for ca 5000 kr.

6 billetter for 5000 kroner!!!!!! Er det virkelig så dyrt å gå på opera??? *glad jeg er døv*

tzatziki1365380058
Skrevet

Ja, jeg er glad for at Norge har fått et så flott praktbygg!

Jeg kommer ikke til å trå ned dørene der, er ikke kjempeinteressert i opera. Har sett Nøtteknekker'n før jul noen ganger, og det kan det hende jeg gjør igjen.

Kommer nok ikke til å gå mer i operaen pga bygget. Men jeg er dødsprovosert at det skal være SÅ forferdelig at vi bruker penger på et slikt kulturbygg, mens milliarder på idrettsarenaer og OL_ arrangement bevilges uten at noen (eller i alle fall veldig få) klager i det hele tatt.

For ikke å snakke om hvor mye av lisenspengene våre som går til sportssendinger Pføy! Bra med litt utjevning!

Skrevet

Ja, jeg er glad for at Norge har fått et så flott praktbygg!

Jeg kommer ikke til å trå ned dørene der, er ikke kjempeinteressert i opera. Har sett Nøtteknekker'n før jul noen ganger, og det kan det hende jeg gjør igjen.

Kommer nok ikke til å gå mer i operaen pga bygget. Men jeg er dødsprovosert at det skal være SÅ forferdelig at vi bruker penger på et slikt kulturbygg, mens milliarder på idrettsarenaer og OL_ arrangement bevilges uten at noen (eller i alle fall veldig få) klager i det hele tatt.

For ikke å snakke om hvor mye av lisenspengene våre som går til sportssendinger Pføy! Bra med litt utjevning!

*underskriver*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...