Gå til innhold

Tannglass?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Merkelige greier...

I går var eg innom sikkert nærmere 10 forretninger for å kjøpe meg noen helt vanlige (koniske) tannglass, Bohus, Bademiljø, Christiania Glassmagasin med flere ble besøkt (også Biltema), men _ingen_ hadde riktige tannglass.

Eg vil IKKJE ha slike:

http://img.kelkoo.com/no/medium/311/084/9245895876847128420806536805352084311.jpg

eller slike:

http://www.ikea.com/PIAimages/35048_PE125563_S2.jpg

Men _koniske_ tannglass i glass eller porselen, IKKJE plast eller metall!

Disse var ok, men _feil_ farge, eg skal ha "frostfarga", eggehvite, grå eller brune!

http://www.paulsendue.no/varer/pics/thumb2/616900.jpg

Noen som vet kor eg kan få tak i noen fine, diskre tannglass?

Skrevet

Skal du ha noe å legge tenna i om kvelden nå?

Nei, hehe..det er nok litt tidlig.

Skrevet

Nei, jeg ville prøvd på Nille, de har så mye forskjellig.

Skrevet

Nei, jeg ville prøvd på Nille, de har så mye forskjellig.

Eg var der og, men der hadde de mye søppel.

Vil ha skikkelige tannglass, de bør vare livet ut! :-)

Skrevet

Kjøp vanlige drikkeglass i ønsket størrelse og fasong, og så kan du jukse-froste dem selv med glasslakk fra Panduro.:-)

Skrevet

hehe ja like greit å bli ferdig med det. Det finnes jo butikker som kun selger såper og baderomsting, sjekke der? Vi har en slik butikk på sørlandssenteret, så kanskje du bør reise dit? ;)

Gjest Hadetpåbadet
Skrevet

Prøv på Saape eller Hadetpåbadet.

Skrevet

Kjøp vanlige drikkeglass i ønsket størrelse og fasong, og så kan du jukse-froste dem selv med glasslakk fra Panduro.:-)

Det var faktisk ett steikandes godt forslag! :)

Men ka er pandura?

Skrevet

hehe ja like greit å bli ferdig med det. Det finnes jo butikker som kun selger såper og baderomsting, sjekke der? Vi har en slik butikk på sørlandssenteret, så kanskje du bør reise dit? ;)

Nei eg orker ikkje reise helt til sørlandet for fire tannglass, det har eg ikkje råd til heller.

Pusser opp badet og da tenkte eg å hive ut rubbel og bit, sjøl om tannglassa eg har no har eg brukt i sikkert 40 år...minst. :)

Skrevet

Prøv på Saape eller Hadetpåbadet.

Takk for tips!

Skrevet

Nei eg orker ikkje reise helt til sørlandet for fire tannglass, det har eg ikkje råd til heller.

Pusser opp badet og da tenkte eg å hive ut rubbel og bit, sjøl om tannglassa eg har no har eg brukt i sikkert 40 år...minst. :)

Så gøy med nytt bad! Lykke til med tannglassjakten da :)

candyqueen_83
Skrevet

Jeg har sett en del fine tannglass på Kremmerhuset :o)

Skrevet

Jeg har sett en del fine tannglass på Kremmerhuset :o)

Takk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...