Jølsen Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 Jøss, er det ikke noen innlegg angående Farmen her altså? He he! 0 Siter
pekkaline Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 Hehe, samme har jeg tenkt Jeg så finalen, men har ellers ikke sett, bare hørt i bakgrunnen når den serien har gått 0 Siter
Jølsen Skrevet 13. april 2008 Forfatter Skrevet 13. april 2008 Hehe, samme har jeg tenkt Jeg så finalen, men har ellers ikke sett, bare hørt i bakgrunnen når den serien har gått Jeg så ikke finalen jeg heller, jeg visste gjennom bekjente hvem som vant Farmen. Men det er jo litt rart at det ikke har blitt ti-tolv innlegg her om programmet! 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 Jeg så ikke finalen jeg heller, jeg visste gjennom bekjente hvem som vant Farmen. Men det er jo litt rart at det ikke har blitt ti-tolv innlegg her om programmet! Ho som vant har jo drevet med taskenspillerier i lag med programlederen, så eg vet ikkje om ho vant på redelig vis. Dessuten så er eg helt enig med hobbiten (Torkil) i at programlederen er useriøs, men det har eg sagt helt siden eg såg høysåta hans for første gang. 0 Siter
Jølsen Skrevet 13. april 2008 Forfatter Skrevet 13. april 2008 Ho som vant har jo drevet med taskenspillerier i lag med programlederen, så eg vet ikkje om ho vant på redelig vis. Dessuten så er eg helt enig med hobbiten (Torkil) i at programlederen er useriøs, men det har eg sagt helt siden eg såg høysåta hans for første gang. Æsj ja, han er en skikkelig slask. Ikke bare ser han helt jævlig ut, men han har ikke hatt vett til å endre navnet sitt heller. Gaute Grøtta Grav, hallo?! Nei nåååå, nå begynner tiden å bli knapp her! Adjø da, farvel! 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 Ho som vant har jo drevet med taskenspillerier i lag med programlederen, så eg vet ikkje om ho vant på redelig vis. Dessuten så er eg helt enig med hobbiten (Torkil) i at programlederen er useriøs, men det har eg sagt helt siden eg såg høysåta hans for første gang. Nå ble de ikke kjærester før en god stund etter at innspillingen var ferdig da... 0 Siter
Gjest fan-av-farmen Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 Nå ble de ikke kjærester før en god stund etter at innspillingen var ferdig da... Akkurat det tror jeg hva jeg vil om.... 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 Nei det var visst ikke det. Er glad Silje vant jeg : ) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 Nå ble de ikke kjærester før en god stund etter at innspillingen var ferdig da... Njaaa...Skeptisk. 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 Det var en utrolig lite spennende finale. Synd ikke Ann Kristin greide det:o( 0 Siter
Gjest soila Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 Jeg så ikke finalen jeg heller, jeg visste gjennom bekjente hvem som vant Farmen. Men det er jo litt rart at det ikke har blitt ti-tolv innlegg her om programmet! Det er fordi du har røpt hvem vinneren var på forhånd. Ingen spenning da vet du. Så da kan du vel ikke forvente annet..... 0 Siter
Jølsen Skrevet 14. april 2008 Forfatter Skrevet 14. april 2008 Akkurat det tror jeg hva jeg vil om.... Silje og Gaute ble sammen en stund før innspillingen var ferdig. 0 Siter
Jølsen Skrevet 14. april 2008 Forfatter Skrevet 14. april 2008 Det er fordi du har røpt hvem vinneren var på forhånd. Ingen spenning da vet du. Så da kan du vel ikke forvente annet..... Unnskyld meg da :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.