Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jøss, er det ikke noen innlegg angående Farmen her altså? He he!

Skrevet

Hehe, samme har jeg tenkt :) Jeg så finalen, men har ellers ikke sett, bare hørt i bakgrunnen når den serien har gått :)

Skrevet

Hehe, samme har jeg tenkt :) Jeg så finalen, men har ellers ikke sett, bare hørt i bakgrunnen når den serien har gått :)

Jeg så ikke finalen jeg heller, jeg visste gjennom bekjente hvem som vant Farmen. Men det er jo litt rart at det ikke har blitt ti-tolv innlegg her om programmet!

Skrevet

Jeg så ikke finalen jeg heller, jeg visste gjennom bekjente hvem som vant Farmen. Men det er jo litt rart at det ikke har blitt ti-tolv innlegg her om programmet!

Ho som vant har jo drevet med taskenspillerier i lag med programlederen, så eg vet ikkje om ho vant på redelig vis.

Dessuten så er eg helt enig med hobbiten (Torkil) i at programlederen er useriøs, men det har eg sagt helt siden eg såg høysåta hans for første gang.

Skrevet

Ho som vant har jo drevet med taskenspillerier i lag med programlederen, så eg vet ikkje om ho vant på redelig vis.

Dessuten så er eg helt enig med hobbiten (Torkil) i at programlederen er useriøs, men det har eg sagt helt siden eg såg høysåta hans for første gang.

Æsj ja, han er en skikkelig slask. Ikke bare ser han helt jævlig ut, men han har ikke hatt vett til å endre navnet sitt heller. Gaute Grøtta Grav, hallo?!

Nei nåååå, nå begynner tiden å bli knapp her! Adjø da, farvel!

Skrevet

Nå ble de ikke kjærester før en god stund etter at innspillingen var ferdig da...

Gjest fan-av-farmen
Skrevet

Nå ble de ikke kjærester før en god stund etter at innspillingen var ferdig da...

Akkurat det tror jeg hva jeg vil om....

Gjest D*lilith
Skrevet

Nei det var visst ikke det.

Er glad Silje vant jeg : )

Skrevet

Njaaa...Skeptisk. :)

trollemor;o)
Skrevet

Det var en utrolig lite spennende finale. Synd ikke Ann Kristin greide det:o(

Skrevet

Det er fordi du har røpt hvem vinneren var på forhånd. Ingen spenning da vet du. Så da kan du vel ikke forvente annet.....

Skrevet

Akkurat det tror jeg hva jeg vil om....

Silje og Gaute ble sammen en stund før innspillingen var ferdig.

Skrevet

Det er fordi du har røpt hvem vinneren var på forhånd. Ingen spenning da vet du. Så da kan du vel ikke forvente annet.....

Unnskyld meg da :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...