Gå til innhold

KVISER

Anbefalte innlegg

Gjest Kviseline.
Skrevet

Det finnes jo en del respeptbelagte midler mot kviser, som Dalacin, differin osv. Hva er alternativene, og hva funker best? Noen erfaringer?

Skrevet

Vi har et kviseproblem i huset, og h*n bruker (brukte) noe som hette basiron og differin (kremmer) samt noen gule og rød tabletter som heter tetralysal, funka sånn noenlunde bra.

Men om du har ett stort problem så går det visst an å få noen effektive tabletter som heter Roaccutane, men de er visst omtrent like farlige som svartedauen så eg ville vært litt skeptisk.

Her i huset brukest det Zinksalve nå, h*n har kutta ut de der andre kremene, zinksalva fungerer bedre men det er ikkje noe mirakelkur!

Skrevet

Synes å huske å ha lest at en type p-piller skal være effektivt.

Skrevet

Synes å huske å ha lest at en type p-piller skal være effektivt.

Jo det har eg også lest, men det kan jo hende "kviseline" er en mann!

Skrevet

dalacin? mot kviser? Er du seriøs?

Søker du på nettet så ser du at det er ganske så vanlig. :o)

Gjest DrFeeelgood
Skrevet

Dalacin liniment er et vært vanlig middel å bruke mot kviser.

Gjest kvisefri i dag:)
Skrevet

funket fint på meg,er fortsatt kvisefri,tre år etter jeg sluttet

Gjest Kviseline.
Skrevet

Jo det har eg også lest, men det kan jo hende "kviseline" er en mann!

Jeg er ei hu:) Jeg har fått på Diane, og den var fantastisk. Men jeg har hørt at den er så sterk:( Og da jeg sluttet kom en del tilbake igjen. Men jeg har ikke så gale at jeg kan få Roaccutane.....

Skrevet

Søker du på nettet så ser du at det er ganske så vanlig. :o)

Ja, jeg ser jo det. Kjemperart. Eller kanskje ikke. Funker det å dytte innpå Dalacin liniment når man trenger antobiotikakur også? ;-)

Skrevet

funket fint på meg,er fortsatt kvisefri,tre år etter jeg sluttet

Åssen vidunderkur var det da?

Gjest DrFeeelgood
Skrevet

Ja, jeg ser jo det. Kjemperart. Eller kanskje ikke. Funker det å dytte innpå Dalacin liniment når man trenger antobiotikakur også? ;-)

Dalacin liminent er noe man smører på huden.

Skrevet

Jeg er ei hu:) Jeg har fått på Diane, og den var fantastisk. Men jeg har hørt at den er så sterk:( Og da jeg sluttet kom en del tilbake igjen. Men jeg har ikke så gale at jeg kan få Roaccutane.....

Diane har eg ikkje peiling på men prøv Babyzinksalve i noen måneder, h*n her i huset er blitt en god del bedre i huden etter h*n kutta de andre kremene og begynte med denne.

PS! Du blir helt kvit i trynet, så det er best å bruke den om natta.

Skrevet

Dalacin liminent er noe man smører på huden.

Hehe, ja, jeg har jo forstått det. Det var liksom mest ment som en morsom kommentar. Det inneholdet jo det samme(?) som Dalacin pillet etc som man tar når man trenger antibiotoka. (Jaja, å prøve å forklare morsomheter til folk som ikke har forstått er vel ofte dødfødt, men dette var nå et forsøk likevel)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...