Gå til innhold

1 års bryllupsdag - ingen overraskelser :o(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min kjære er stein, hakke glemsk og jeg er fornøyd så lenge han husker bursdagen min. :o)

Kjør på med overraskelsen du, han blir helt sikkert både flau og kjempeglad!

Haha, han kan vel knapt unngå å overse bursdagen din, du som er en superhinter om ønsker til jul og bursdag ;o)

Fortsetter under...

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1208120233' post='3850574]

Haha, han kan vel knapt unngå å overse bursdagen din, du som er en superhinter om ønsker til jul og bursdag ;o)

*Ler* Han har alt spurt hva jeg ønsker meg til bursdagen og han fikk beskjed om at i år kommer jeg ikke til å ønske meg noe som helst for jeg vil se hvor kreativ han kan være. :o) Jeg er kjempespent for å si det mildt!

En fordel er det jo at vi har bursdag med mindre enn 2 ukers mellomrom så når jeg sånn lett henslengt spør ham et par uker før hans bursdag hva han ønsker seg så går det opp et lys for ham og han spør samtidig hva jeg ønsker meg. :o)

Gjest Nesten nygift
Skrevet

Min mann husker både bryllupsdag og bursdagen min. Men om han ikke hadde gjort det, så hadde jeg heller ikke brydd meg.

Jeg er selv elendig til å huske "dager" nettopp fordi det ikke er viktig for meg.

Så jeg skjønner ikke at man kan bli sååå skuffet og irritert over at noen glemmer noe så uviktig som den datoen man giftet seg på for et, to, tre år siden!

Skrevet

Jeg er gift med verdens snilleste og minst romantiske mann!

Til dags dato har jeg bare fått "gratulerer med bryllupsdagen, da" på våre bryllupsdager.

Jeg har sluttet å bli lei med, og innsett at slik er han bare.

Jeg får være glad for at mannene er til å stole på og er snill med både meg og barna :)

Har litt planer om å prøve å få ham med på den bryllupsreisen vi aldri fikk tatt, når vi har 10-års bryllups dag til neste år, men vi får se :)

Skrevet

Du har all grunn til å være skuffet, sint og lei deg. Dette var dårlig gjort av mannen din. Merkelig at det går an å glemme en bryllupsdag i det hele tatt synes jeg, men ekstra rart at man skal kunne glemme det allerede etter ett år.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...