Gå til innhold

Noen som har vært i Agii Apostoli på Kreta?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er den eneste stedet jeg har vært i "syden", så jeg har ikke noe å sammenligne med. Jeg likte meg der, men hadde ikke ungene med. Helt rolig, ikke noe uteliv, da må du busse til Platanias eller Chania, men det er jo kjapt gjort. Flere strender å velge mellom, forholdsvis grunne. Stooor lekebutikk oppi veien (gangavstand).

Vi bodde i leilighet på Forum, rolig og lite hotell. Så mange store komplekser der også, med større basseng og restauranter.

Gjest sofie81

Ja vi var der i fjor med to barn, vi bodde rett ved chrissi akti stranden, den er nydelig, langrunn og uten bølger.Ti minutters gåtur unna ligger en mindre badevik som også var veldig fin.Det er en stille og rolig plass men er jo ikke langt eller dyrt med taxi inn til platanias eller chania. Anbefaler denne plassen absolutt, men det er ikke sikkert det er så veldig varmt i mai, vi var der i begynnelsen av juni og det var ikke å veldig varmt da, og en del vind. men det kom seg de siste dagene:)

Det er også ett fint badeland der som kan være verdt ett besøk!elafonissi er et must:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...