Gjest ganske så oppgitt Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 Jeg bruker DnbNor. Lurer på å skifte til en annen bank for å få lavere renter. Huslånet mitt er nå innenfor 50 % av taksten, før var det innenfor 60 %. Jeg mener dette burde gjøre at jeg fikk nedsatt renten noe. Dnb har allerede høye nok renter... Er det noen her som har klart å få DnbNor til å sette ned renten på boliglånet sitt, feks ved å si at man ellers vil skifte til annen bank? 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 Ja, vi fikk et godt lånetilbud av annet firma. Viste dette til dnbnor- og fikk nytt og bedre tilbud hos dem. Valgte likevel det andre tilbudet. .-) 0 Siter
Gjest Tage i hagen Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 Ja, vi fikk et godt lånetilbud av annet firma. Viste dette til dnbnor- og fikk nytt og bedre tilbud hos dem. Valgte likevel det andre tilbudet. .-) Jeg har selv ikke gjort noe med det, men min mor pleide å sende banken et brev i ny og ne og spurte etter bedre betingelser da de bygde seg hus for 20 år siden. Hun fokuserte på at de var gode kunder som alltid betalte for seg og at hun hadde bedre betingelser hos andre. 0 Siter
mrxx Skrevet 14. april 2008 Skrevet 14. april 2008 Jeg har fått nedsatt renta på lånet mitt, men jeg har ikke samme bank som deg. Men du må ta opp dette selv, det er nesten umulig for banken å vite hvilken sikkerhet de har på alle lånene etter hvert som tiden går. Snakk med dem og ikke minst spør litt i andre banker hva du kan oppnå. Det kan også være et pressmiddel mot den banken du har. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.