Gå til innhold

Pusse opp badet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff ja, jeg har måttet svelge en del kameler når det kommer til klesmote... Synes det ser ille ut når man først ser det, og vips så sitter jeg med det samme selv:-)

Helt normalt;-)

• Svar 110
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

27

• jubalong70

15

• Lillemus

10

• pekkaline

9

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hvordan kan du i det hele tatt _si_ at de er perefkte når bøkene dine er fullstendig markspiste?;-)

Ha, jeg sa da ingenting om bøkene, bokHYLLENE sa jeg:-)

Aner meg at denne tråden er i ferd med å skli ut...

Skrevet

Ha, jeg sa da ingenting om bøkene, bokHYLLENE sa jeg:-)

Aner meg at denne tråden er i ferd med å skli ut...

Like før vi får DOL-politiet på nakken;-)

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg må ha masse plass:-)

Vi har veldig mange underskap i stedet, da :).

Skrevet

Vi har veldig mange underskap i stedet, da :).

Ja, men da må man jo ha plass til det. Og slik som situasjonen er nå, hvor vi har det som ble betraktet som et passe stort kjøkken for et par tiår siden, så måtte vi ha slått ned en vegg og inkludert spisestua i kjøkkenet for å få det stort nok.

Men jeg er ikke så veldig for slike løsninger - jeg liker å lukke døra til kjøkkene og ha spisestua i naborommet:-)

Skrevet

Du får avertere det til salgs på finn.no under "retro" - da får du sikkert mer for det enn om du bare kaller det "gammelt" ;-)

Huff, jeg unner ingen å ha den styggedommen.

Nei, her kastes det!!!

Skrevet

HA!! Akkurat det eksemplet jeg var mest sta på også - gjett hvem som har smal olabukse og støvletter:-)?

Tenkte jeg det ikke :-)))

Skrevet

Du får avertere det til salgs på finn.no under "retro" - da får du sikkert mer for det enn om du bare kaller det "gammelt" ;-)

*LOL* Undertekst som dette da?

"Et kjært toalett må nå bytte make, vær beredt når moten er tilbake!"

Skrevet

Fant det ikke.

Ok, det går ikke å linke rett til siden desverre.

Skrevet

*LOL* Undertekst som dette da?

"Et kjært toalett må nå bytte make, vær beredt når moten er tilbake!"

*fnis*

Skrevet

Men sete er jo lettere å skifte ut enn hele skåla, da.

Javisst, men dette kan være begynnelsen på samme måte som kun en vegg blir tapensert for tiden ;)

Skrevet

Javisst, men dette kan være begynnelsen på samme måte som kun en vegg blir tapensert for tiden ;)

;-)

Skrevet

Huff, jeg unner ingen å ha den styggedommen.

Nei, her kastes det!!!

Disse vi ha 7000 kroner for gul 60-tallsinnredning: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=13036914&sid=xz7cabgEEMr274435&WT.svl=Link

Mens Gøran derimot nøyer seg med noen få hundringser for sinenlyseblå greier: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=12651530&sid=xz7cabgEEMr274435&WT.svl=Link

mer blått - denne gang i Bergen - kr 1000:

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=12544380&sid=xz7cabgEEMr274435&WT.svl=Link

jeg vet jo ikke om de får solgt, da;-)

Skrevet

På 70- og 80-tallet var det virkelig in med en malt og 3 tapetserte vegger. :o)

Skrevet

På 70- og 80-tallet var det virkelig in med en malt og 3 tapetserte vegger. :o)

Så rart det er alt sammen, det må stadig endres på :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...