Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så fint vær det ble da.(Oslo) Håper været holder seg utover dagen til jeg kommer hjem. Nå fikk jeg kjempelyst til å jobbe i hagen, legge bort skiklær og høytrykkspyle terassen.

Så deilig å kjenne seg våryr:) Noen flere?

Mrs. Wallace
Skrevet

Ja, jeg kjenner vårfølelsen komme listende på meg. :o)

Skrevet

*Kikker ut på verandaen* Jeg burde vel ha oljet den til sommeren ja...

Er hjemme med sykt barn i dag så jeg benytter sjansen til å få vasket unna klær, har vært i kjelleren med vintersko og fått unna noe småtteri.

Skrevet

Ja det er _så_ hærlig å se sola skinne. Det har vært en kraftig regnskur her tidligere. Fæle svarte skyer. Jeg har energi i dag (løper litt til og fra data) så noe kan bli gjort :)

Ute skal jeg legge barkteppe og bark i bedene. Satser på at det blir bra. Jeg plages med uregjerlig ugress ser du. Ikke i dag.

Inne skal jeg få sortert ut vintertøyet, og forhåpentligvis få vasket litt gulver i dag.

Skrevet

Å ja, deilig med litt sol!

Jeg har vært fristet til å begynne i hagen i flere mnd nå...

Men tvinger meg selv til å vente litt til..Så slipper jeg ta alt to ganger før 17 mai.

Men nå må vel våren være her :0)

Skrevet

Er hjemme med sykt barn i dag så jeg benytter sjansen til å få vasket unna klær, har vært i kjelleren med vintersko og fått unna noe småtteri.

Neeeeei, må ikke legge vekk vintersko enda, da kan du vedde på at vi må måke snø i morgen!

Skrevet

Ja det er _så_ hærlig å se sola skinne. Det har vært en kraftig regnskur her tidligere. Fæle svarte skyer. Jeg har energi i dag (løper litt til og fra data) så noe kan bli gjort :)

Ute skal jeg legge barkteppe og bark i bedene. Satser på at det blir bra. Jeg plages med uregjerlig ugress ser du. Ikke i dag.

Inne skal jeg få sortert ut vintertøyet, og forhåpentligvis få vasket litt gulver i dag.

"Ute skal jeg legge barkteppe og bark i bedene. Satser på at det blir bra. Jeg plages med uregjerlig ugress ser du"

Tror jeg skal gjøre det samme. Blir ganske lei av å stå på kne utpå sommeren.

Vi har vært plaget med ugress på grusinnkjørselen også, men fikk et bra tips i fjor. Grovsalt er tingen. Funket som bare det.

Skrevet

Å ja, deilig med litt sol!

Jeg har vært fristet til å begynne i hagen i flere mnd nå...

Men tvinger meg selv til å vente litt til..Så slipper jeg ta alt to ganger før 17 mai.

Men nå må vel våren være her :0)

Ja, det tror jeg. Vil ikke ha mer snø nå:)

Skrevet

Neeeeei, må ikke legge vekk vintersko enda, da kan du vedde på at vi må måke snø i morgen!

*Hehe* Disse vinterskoene har ikke vært i bruk på lenge - dessuten bor jeg i blokk i borettslag hvor vaktmester er på pletten før kl. 7 om morran og måker om det har kommet snø. *Fornøyd*

Skrevet

"Ute skal jeg legge barkteppe og bark i bedene. Satser på at det blir bra. Jeg plages med uregjerlig ugress ser du"

Tror jeg skal gjøre det samme. Blir ganske lei av å stå på kne utpå sommeren.

Vi har vært plaget med ugress på grusinnkjørselen også, men fikk et bra tips i fjor. Grovsalt er tingen. Funket som bare det.

Grovsalt? Da mener du på veien? Vi skulle hatt et ekstra gruslag, vi har snart midtrabatt her :)

Skrevet

Det er deilig å få gjort slike ting:)

Skrevet

Oi, så først nå at tråden het "kjerringTråd" og ikke "kjerringråd", så da måtte jeg jo slenge meg med jeg også! :-)

Fint å være kjerring, men gode råd har jeg ikke! :-)

God vår:-D

Skrevet

Grovsalt? Da mener du på veien? Vi skulle hatt et ekstra gruslag, vi har snart midtrabatt her :)

Ja, moren min som tipset meg om det. Vanlig grovsalt som fås kjøpt i små sekker på daligvarebutikker. Strø tykt på i de områdene du vet ugresset plupper opp.

Skrevet

Ja her er det også vår i dag,deilig : )

Det er som blir født på ny:)

Skrevet

Ja, moren min som tipset meg om det. Vanlig grovsalt som fås kjøpt i små sekker på daligvarebutikker. Strø tykt på i de områdene du vet ugresset plupper opp.

Ikke verst! Har dessuten hørt at grovsalt hjelper mot Iberia-snegler, så da slår man to fluer i én smekk.

Skrevet

Oi, så først nå at tråden het "kjerringTråd" og ikke "kjerringråd", så da måtte jeg jo slenge meg med jeg også! :-)

Fint å være kjerring, men gode råd har jeg ikke! :-)

God vår:-D

He he, god vår til deg også:)

Skrevet

*Hehe* Disse vinterskoene har ikke vært i bruk på lenge - dessuten bor jeg i blokk i borettslag hvor vaktmester er på pletten før kl. 7 om morran og måker om det har kommet snø. *Fornøyd*

Jeg går hjemme med baby for tiden jeg, så så mye måking blir det nå ikke på meg heller! Men vil vi egentlig ha snø??! Går vel kanskje greit siden skoene ikke har vært brukt i det siste... Mine derimot, får stå til sommeren er trygt i havn!

Overtroisk?? Neida! :-)

Skrevet

Ikke verst! Har dessuten hørt at grovsalt hjelper mot Iberia-snegler, så da slår man to fluer i én smekk.

Aha, det er kanskje derfor jeg ikke har merket stort til det alle snakker om.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...