Jølsen Skrevet 14. april 2008 Skrevet 14. april 2008 Eller Slanchev Bryag/Sunny Beach som det egentlig heter. Mange som skal til dette hølet i år, etter alt oppstyret fra tidligere år? 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 14. april 2008 Skrevet 14. april 2008 Nå reiser ikke jeg til utlandet, men der hadde jeg hverfall ALDRI dratt..Noen kompiser var der i fjor, og det var rene galskapen!!! Forstår ikke foreldre som sender ungene avsted på ferie til disse stedene.. 0 Siter
Jølsen Skrevet 14. april 2008 Forfatter Skrevet 14. april 2008 Jeg ville ikke dratt dit jeg heller! 0 Siter
Gjest Fjortis?! Skrevet 14. april 2008 Skrevet 14. april 2008 Nå reiser ikke jeg til utlandet, men der hadde jeg hverfall ALDRI dratt..Noen kompiser var der i fjor, og det var rene galskapen!!! Forstår ikke foreldre som sender ungene avsted på ferie til disse stedene.. Må innrømme at nettopp det at det er litt galskap der nede, gjør at jeg er fristet til å reise dit. Liker litt action og spenning. Rolig idyll på en øy i Hellas er ikke noe for meg. Er det ikke godt vi er forskjellige? Hvis ikke hadde jo alle dratt på de samme plassene! 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 14. april 2008 Skrevet 14. april 2008 Må innrømme at nettopp det at det er litt galskap der nede, gjør at jeg er fristet til å reise dit. Liker litt action og spenning. Rolig idyll på en øy i Hellas er ikke noe for meg. Er det ikke godt vi er forskjellige? Hvis ikke hadde jo alle dratt på de samme plassene! He, he, fint med litt liv ja :0) Men det var mye vold og narko... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.