Gå til innhold

noe rart i drømmen min

Anbefalte innlegg

Gjest Angela26
Skrevet

Jeg tror det har noe med forventning,glede,gevinst, helse... :-) Men jeg er ingen dròmmetyder :-)

Jeg har ogsà hatt en dròm om meg selv som lita, der jeg sà meg selv som barn, rundt 4-5 àr. Men jeg som voksenperson var ogsà tilstede. I dròmmen min, var det fare pà ferde, og jeg husker jeg màtte beskytte den lille jenta som var meg. Men det var mange "farer" da jeg var lita ogsà,og hadde ingen da som kunne beskytte meg. Sà den dròmmen var enkel à tolke for meg.

Dròmmen din var veldig positiv, og jeg fàr en fòlelse av det jeg nevnte til à begynne med. Spesielt det med forventing og glede :-) Trygghet ogsà!

Skrevet

Nå er jo mormoren til samboeren i 80-årene da, men er du riktig så søt, så kan det jo hende det dukker opp noen til dugnad... I hvert fall hvis du står for grillingen;-)

Og er det ikke delvis det forumet er til da, å bable om det som interesserer en?

Joda, på åpent forum så har vi lov til det ;)

Skrevet

Jeg tror det har noe med forventning,glede,gevinst, helse... :-) Men jeg er ingen dròmmetyder :-)

Jeg har ogsà hatt en dròm om meg selv som lita, der jeg sà meg selv som barn, rundt 4-5 àr. Men jeg som voksenperson var ogsà tilstede. I dròmmen min, var det fare pà ferde, og jeg husker jeg màtte beskytte den lille jenta som var meg. Men det var mange "farer" da jeg var lita ogsà,og hadde ingen da som kunne beskytte meg. Sà den dròmmen var enkel à tolke for meg.

Dròmmen din var veldig positiv, og jeg fàr en fòlelse av det jeg nevnte til à begynne med. Spesielt det med forventing og glede :-) Trygghet ogsà!

Hei! Da har du hatt samme drømmeopplevelse som meg. Synes det var så rart jeg :) Ja jeg var jo overveldet og utrolig positivt overrasket i drømmen. Tror nok at du er inne på noe i det du sier ja. Takk :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...