Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.underverker.no/pJbS2h.ips her hentet jeg dette.

Hvis jeg legger på 3 cm på under bysten, slik at jeg får 70 blir str 70C, og det synes jeg høres mer normalt ut...

Den kalkulatoren var virkelig på bærtur.

85H - ja det kan du tro...

Jeg bruker 80DD eller 75E, og det passer meg utmerket. Tilpasset i spesialbutikk.

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

7

• AneM1365380603

7

• Babette

5

• lille fisk

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg tror det har noe med hvordan man måler å gjøre for jeg mener det var denne vi brukte i høst når vi drev og målte her inne også. Og da fikk jeg som sagt 75A... Man må måle høyere opp når man måler over puppen enn når man måler rundt brystkassen.

For i dag fikk jeg 70D som nok kan stemme på meg nå.

Er det så mange måter å måle på da? Rett under bysten og der det er fyldigst, med bh på.

Skrevet

Det er fint med melkepupper da ;) Det er de få periodene av livet mitt der jeg har hatt svære mugger, he he.

Hadde svære mugger før jeg fikk melk i dem jeg da:-/ E-cup faktisk... Og nå tør jeg ikke engang gjette!!! Er de sånn hele tiden man ammer tro, eller er det noen mulighet for å få se tærne mine igjen det nærmeste året? Fikk et glimt av dem rett etter fødselen, da magen var borte, og det minnet får jeg visst bare klore meg fast i en stund:-)

AneM1365380603
Skrevet

Hadde svære mugger før jeg fikk melk i dem jeg da:-/ E-cup faktisk... Og nå tør jeg ikke engang gjette!!! Er de sånn hele tiden man ammer tro, eller er det noen mulighet for å få se tærne mine igjen det nærmeste året? Fikk et glimt av dem rett etter fødselen, da magen var borte, og det minnet får jeg visst bare klore meg fast i en stund:-)

De synker ned igjen når du begynner å gi grøt til babyen, for da øker du ikke melkeproduksjonen lenger. Etter en tid kjennes det ut som om det er helt tomt for melk, men det er det ikke :)

Skrevet

Jeg får forsøke det. Den ene bh'n er litt sånn tytete, og det er lite lekkert altså. Nesten som flesk som tyter ut. Jeg må rette opp i sakene med jevne mellomrom, og det skal være unødvendig.

Det kan være riktig cup, men feil bh. Ulike passformer for ulike pupper.

AneM1365380603
Skrevet

Det kan være riktig cup, men feil bh. Ulike passformer for ulike pupper.

Jeg får gi bh-kjøp litt bedre tid neste gang. Det er så irriterende når den ikke sitter godt på.

Skrevet

De synker ned igjen når du begynner å gi grøt til babyen, for da øker du ikke melkeproduksjonen lenger. Etter en tid kjennes det ut som om det er helt tomt for melk, men det er det ikke :)

Grøt?? Herregud, det er jo en evighet til! Tja, da får jeg skaffe meg en sånn lekker, hudfarget bh med kryss på ryggen og høy hals så lenge da...

AneM1365380603
Skrevet

Grøt?? Herregud, det er jo en evighet til! Tja, da får jeg skaffe meg en sånn lekker, hudfarget bh med kryss på ryggen og høy hals så lenge da...

He he, det får du gjøre ;) Husk ungen vokser og blir større, og med det trenger den enda mer mat. Det sies at enkelte babyer sluker i seg 1 liter i løpet av et døgn. Her skal det produseres altså ;)

Skrevet

He he, det får du gjøre ;) Husk ungen vokser og blir større, og med det trenger den enda mer mat. Det sies at enkelte babyer sluker i seg 1 liter i løpet av et døgn. Her skal det produseres altså ;)

Blæ!

Skrevet

Er det så mange måter å måle på da? Rett under bysten og der det er fyldigst, med bh på.

Jeg tror man har lett for å måle for smalt over puppene, ettersom vi var så mange sist som fikk alt for liten cup-str.

Skrevet

Jeg tror man har lett for å måle for smalt over puppene, ettersom vi var så mange sist som fikk alt for liten cup-str.

Jeg finner ikke igjen tråden til Wita fra i går kveld om hva vi hadde til middag, kan den ha blitt slettet?

Skrevet

Jeg finner ikke igjen tråden til Wita fra i går kveld om hva vi hadde til middag, kan den ha blitt slettet?

Aner ikke - jeg var ikke involvert i den tråden i det hele tatt såvidt jeg husker.

Skrevet

Ja, det må den ha blitt. Kanskje noe skjedde etter at jeg la meg i går? Ikke vet jeg.

Skrevet

Ja, det må den ha blitt. Kanskje noe skjedde etter at jeg la meg i går? Ikke vet jeg.

Mystisk. Det blir jo ofte nevnt som det mest ufarlige tema av alle.

Mrs. Wallace
Skrevet

Jøss, den er borte, ja. Merkelige greier. Lange, fine tråden, full av småprat og svada.

Skrevet

Jøss det var rart! Var vel neppe for mye pølsesnakk som er skyld i sletting!

Mrs. Wallace
Skrevet

Jøss det var rart! Var vel neppe for mye pølsesnakk som er skyld i sletting!

Kanskje det var mine nedsettende bemerkninger om Spaghetti a la Capri? Mulig det ble rammet av injurieloven.

Skrevet

Kanskje det var mine nedsettende bemerkninger om Spaghetti a la Capri? Mulig det ble rammet av injurieloven.

*knegg*

Så lenge du ikke sa ta det bare kunne spises av folk over 80 med dårlig gebiss så har det nok passert dol-politiet! ;-)

Skrevet

Mystisk. Det blir jo ofte nevnt som det mest ufarlige tema av alle.

Ja forstår ingenting, men det er ikke så farlig:)

Skrevet

Folk som ikke liker Spaghetti a la Capri og aldri reiser til syden, er bare SÅ spesielle og overlegne :-))

Vedder på at ungene dine har sære navn fra første verdenskrig også...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...