Atene Skrevet 14. april 2008 Skrevet 14. april 2008 http://www.underverker.no/pJbS2h.ips her hentet jeg dette. Hvis jeg legger på 3 cm på under bysten, slik at jeg får 70 blir str 70C, og det synes jeg høres mer normalt ut... Den kalkulatoren var virkelig på bærtur. 85H - ja det kan du tro... Jeg bruker 80DD eller 75E, og det passer meg utmerket. Tilpasset i spesialbutikk. 0 Siter
favn Skrevet 14. april 2008 Skrevet 14. april 2008 Jeg tror det har noe med hvordan man måler å gjøre for jeg mener det var denne vi brukte i høst når vi drev og målte her inne også. Og da fikk jeg som sagt 75A... Man må måle høyere opp når man måler over puppen enn når man måler rundt brystkassen. For i dag fikk jeg 70D som nok kan stemme på meg nå. Er det så mange måter å måle på da? Rett under bysten og der det er fyldigst, med bh på. 0 Siter
Anonym 82 Skrevet 14. april 2008 Skrevet 14. april 2008 Det er fint med melkepupper da Det er de få periodene av livet mitt der jeg har hatt svære mugger, he he. Hadde svære mugger før jeg fikk melk i dem jeg da:-/ E-cup faktisk... Og nå tør jeg ikke engang gjette!!! Er de sånn hele tiden man ammer tro, eller er det noen mulighet for å få se tærne mine igjen det nærmeste året? Fikk et glimt av dem rett etter fødselen, da magen var borte, og det minnet får jeg visst bare klore meg fast i en stund:-) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 14. april 2008 Skrevet 14. april 2008 Hadde svære mugger før jeg fikk melk i dem jeg da:-/ E-cup faktisk... Og nå tør jeg ikke engang gjette!!! Er de sånn hele tiden man ammer tro, eller er det noen mulighet for å få se tærne mine igjen det nærmeste året? Fikk et glimt av dem rett etter fødselen, da magen var borte, og det minnet får jeg visst bare klore meg fast i en stund:-) De synker ned igjen når du begynner å gi grøt til babyen, for da øker du ikke melkeproduksjonen lenger. Etter en tid kjennes det ut som om det er helt tomt for melk, men det er det ikke 0 Siter
favn Skrevet 14. april 2008 Skrevet 14. april 2008 Jeg får forsøke det. Den ene bh'n er litt sånn tytete, og det er lite lekkert altså. Nesten som flesk som tyter ut. Jeg må rette opp i sakene med jevne mellomrom, og det skal være unødvendig. Det kan være riktig cup, men feil bh. Ulike passformer for ulike pupper. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 14. april 2008 Skrevet 14. april 2008 Det kan være riktig cup, men feil bh. Ulike passformer for ulike pupper. Jeg får gi bh-kjøp litt bedre tid neste gang. Det er så irriterende når den ikke sitter godt på. 0 Siter
Anonym 82 Skrevet 14. april 2008 Skrevet 14. april 2008 De synker ned igjen når du begynner å gi grøt til babyen, for da øker du ikke melkeproduksjonen lenger. Etter en tid kjennes det ut som om det er helt tomt for melk, men det er det ikke Grøt?? Herregud, det er jo en evighet til! Tja, da får jeg skaffe meg en sånn lekker, hudfarget bh med kryss på ryggen og høy hals så lenge da... 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 14. april 2008 Skrevet 14. april 2008 Grøt?? Herregud, det er jo en evighet til! Tja, da får jeg skaffe meg en sånn lekker, hudfarget bh med kryss på ryggen og høy hals så lenge da... He he, det får du gjøre Husk ungen vokser og blir større, og med det trenger den enda mer mat. Det sies at enkelte babyer sluker i seg 1 liter i løpet av et døgn. Her skal det produseres altså 0 Siter
Anonym 82 Skrevet 14. april 2008 Skrevet 14. april 2008 He he, det får du gjøre Husk ungen vokser og blir større, og med det trenger den enda mer mat. Det sies at enkelte babyer sluker i seg 1 liter i løpet av et døgn. Her skal det produseres altså Blæ! 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Er det så mange måter å måle på da? Rett under bysten og der det er fyldigst, med bh på. Jeg tror man har lett for å måle for smalt over puppene, ettersom vi var så mange sist som fikk alt for liten cup-str. 0 Siter
Babette Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Jeg tror man har lett for å måle for smalt over puppene, ettersom vi var så mange sist som fikk alt for liten cup-str. Jeg finner ikke igjen tråden til Wita fra i går kveld om hva vi hadde til middag, kan den ha blitt slettet? 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Jeg finner ikke igjen tråden til Wita fra i går kveld om hva vi hadde til middag, kan den ha blitt slettet? Aner ikke - jeg var ikke involvert i den tråden i det hele tatt såvidt jeg husker. 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Jeg finner ikke igjen tråden til Wita fra i går kveld om hva vi hadde til middag, kan den ha blitt slettet? Ja, det må den ha blitt. Kanskje noe skjedde etter at jeg la meg i går? Ikke vet jeg. 0 Siter
Babette Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Ja, det må den ha blitt. Kanskje noe skjedde etter at jeg la meg i går? Ikke vet jeg. Mystisk. Det blir jo ofte nevnt som det mest ufarlige tema av alle. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Jeg finner ikke igjen tråden til Wita fra i går kveld om hva vi hadde til middag, kan den ha blitt slettet? Jøss, den er borte, ja. Merkelige greier. Lange, fine tråden, full av småprat og svada. 0 Siter
morsan Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Jeg finner ikke igjen tråden til Wita fra i går kveld om hva vi hadde til middag, kan den ha blitt slettet? Jøss det var rart! Var vel neppe for mye pølsesnakk som er skyld i sletting! 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Jøss det var rart! Var vel neppe for mye pølsesnakk som er skyld i sletting! Kanskje det var mine nedsettende bemerkninger om Spaghetti a la Capri? Mulig det ble rammet av injurieloven. 0 Siter
morsan Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Kanskje det var mine nedsettende bemerkninger om Spaghetti a la Capri? Mulig det ble rammet av injurieloven. *knegg* Så lenge du ikke sa ta det bare kunne spises av folk over 80 med dårlig gebiss så har det nok passert dol-politiet! ;-) 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Mystisk. Det blir jo ofte nevnt som det mest ufarlige tema av alle. Ja forstår ingenting, men det er ikke så farlig:) 0 Siter
laban Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Kanskje det var mine nedsettende bemerkninger om Spaghetti a la Capri? Mulig det ble rammet av injurieloven. Folk som ikke liker Spaghetti a la Capri og aldri reiser til syden, er bare SÅ spesielle og overlegne :-)) Vedder på at ungene dine har sære navn fra første verdenskrig også... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.