tusseline Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Det kan nok godt stemme det! Bare nok et eksempel på at mange bruker feil størrelse. Jeg er ikke spes tynn eller smal, men bruker 70 i mål. Har ikke spes store pupper (ikke små heller), men cupen er D eller DD. Dette er tilpasset på spesialforretning. Der finner du i alle fall garantert størrelsen din . 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Folk som ikke liker Spaghetti a la Capri og aldri reiser til syden, er bare SÅ spesielle og overlegne :-)) Vedder på at ungene dine har sære navn fra første verdenskrig også... Sære navn fra før første verdenskrig? Pføy, det er bare såååå last year. Ungene mine har selvsagt sære navn fra senbarokken. *fornærmet på en spesiell måte* 0 Siter
Gjest Silver Fairy Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Jeg får forsøke det. Den ene bh'n er litt sånn tytete, og det er lite lekkert altså. Nesten som flesk som tyter ut. Jeg må rette opp i sakene med jevne mellomrom, og det skal være unødvendig. Hvis både puppene og "ryggflesket" (nice one..høhø) tyter ut er bh'n forliten både i cup og rundt. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Hvis både puppene og "ryggflesket" (nice one..høhø) tyter ut er bh'n forliten både i cup og rundt. Ikke ryggflesk her _Det_ er udelikat! 0 Siter
Gjest Silver Fairy Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Ikke ryggflesk her _Det_ er udelikat! Da er det nok bare cupen som er for liten. :-) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Det finnes, jeg bruker 65 G. Du må i spesialforretninger, eller du kan bestille fra www.bravissimo.com. 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Mystisk. Det blir jo ofte nevnt som det mest ufarlige tema av alle. Du, hva heter merke på disse fiskebollene igjen? 0 Siter
Babette Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 Du, hva heter merke på disse fiskebollene igjen? Er dette en kode for å unngå støvsugeren til webmaster? Hvis ikke: Vesterålen. Grønn og hvit boks. Har du funnet ut hvorfor den uskyldige middagstråden ble slettet? Har noen spist den opp? 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 Er dette en kode for å unngå støvsugeren til webmaster? Hvis ikke: Vesterålen. Grønn og hvit boks. Har du funnet ut hvorfor den uskyldige middagstråden ble slettet? Har noen spist den opp? Nei, den ble slettet (noe av den) pga troll, sa webmaster 0 Siter
Babette Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 Nei, den ble slettet (noe av den) pga troll, sa webmaster Det trollet må ha våknet til liv etter at jeg la meg. Gad vite hva trollet sa! Jeg er uhelbredelig nysgjerrig. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 Det trollet må ha våknet til liv etter at jeg la meg. Gad vite hva trollet sa! Jeg er uhelbredelig nysgjerrig. Jeg også, men jeg aner ikke hva det handlet om, sjekk siden til webmaster.... 0 Siter
Babette Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 Jeg også, men jeg aner ikke hva det handlet om, sjekk siden til webmaster.... Jeg har sett der, men det står ikke noe å bli klok av. 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 Er dette en kode for å unngå støvsugeren til webmaster? Hvis ikke: Vesterålen. Grønn og hvit boks. Har du funnet ut hvorfor den uskyldige middagstråden ble slettet? Har noen spist den opp? Nei, jeg var oppriktig interesert i fiskebollene:) Webmaster sier han bare slettet deler av tråden pga noen bråkmakere. Noe har sikkert skjedd utpå natta og webmaster var sikkert trøtt også 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.