Gå til innhold

Hvem er TV2-reporteren til Bhatti?

Anbefalte innlegg

Gjest nysgjerrig nå, ja!
Skrevet

Det har sikkert vært spekulert om saken her før, men gi meg et hint da, om det er noen som vet.

Skrevet

Jeg husker ikke navnet, vet bare hvordan hun ser ut.

Mrs. Wallace
Skrevet

Jeg kommer ikke til å legge ut noe navn her. Men det er ikke så veldig vanskelig å finne ut ved et enkelt google-søk.

Gjest hosislis
Skrevet

Jeg kommer ikke til å legge ut noe navn her. Men det er ikke så veldig vanskelig å finne ut ved et enkelt google-søk.

Hva skal man søke på da? Jeg søkte på bhatti+tv2-reporter, men fant ikke noe navn, bare mange artikler om saken.

Mrs. Wallace
Skrevet

Hva skal man søke på da? Jeg søkte på bhatti+tv2-reporter, men fant ikke noe navn, bare mange artikler om saken.

TV2-journalist +bhatti, for eksempel. Da kommer det opp på et av de første treffene.

Mrs. Wallace
Skrevet

Det er Tuva Raanes.

Det er feil. Og veldig dumt å navngi feil person her inne.

Skrevet

Det er feil. Og veldig dumt å navngi feil person her inne.

O.K da har jeg hørt feil..skal ikke sladre heller

Mrs. Wallace
Skrevet

O.K da har jeg hørt feil..skal ikke sladre heller

Det er jo litt for sent nå, når feil navn allerede ligger her.

Skrevet

TV2-journalist +bhatti, for eksempel. Da kommer det opp på et av de første treffene.

En ting jeg ikke skjønner, er at hun er omtalt som "den profilerte TV2-journalisten" osv. Jeg har kanpt lagt merke til henne, så profilert og profilert fru Blom.

Men kanskje dette egentlig sier mest om hvor mye (lite) jeg ser på TV2-nyhetene....;-p

Skrevet

Sorry. det navnet står på kjempemange nettsider for diskusjon..

Skrevet

Det jeg lurer mest på er hvorfor denne jenta har holdt på det hun har gjort. Så langt jeg vet er eller var hun gift også (?) mens hun tuklet med Bhatti.

Det er en ting, men å blande seg med en slik person hvor hun burde ha visst at det han holdt på med ikke er bra, skjønner jeg ikke en dritt av, begynner å lure på hvor dumme enkelte er.

Jeg tror ikke det er tilfeldig at Bhatti har fått kloa i henne og hun opptrer som en nyttig idiot. Ut i fra de sakene hun har dekket og hva hun jobber med så tror jeg Bhatti har brukt henne.

Skrevet

Det jeg lurer mest på er hvorfor denne jenta har holdt på det hun har gjort. Så langt jeg vet er eller var hun gift også (?) mens hun tuklet med Bhatti.

Det er en ting, men å blande seg med en slik person hvor hun burde ha visst at det han holdt på med ikke er bra, skjønner jeg ikke en dritt av, begynner å lure på hvor dumme enkelte er.

Jeg tror ikke det er tilfeldig at Bhatti har fått kloa i henne og hun opptrer som en nyttig idiot. Ut i fra de sakene hun har dekket og hva hun jobber med så tror jeg Bhatti har brukt henne.

Forelskelse kan virke som galskap, vet du. Da kan man gjøre ting man ellers aldri ville ha gjort.

Mrs. Wallace
Skrevet

En ting jeg ikke skjønner, er at hun er omtalt som "den profilerte TV2-journalisten" osv. Jeg har kanpt lagt merke til henne, så profilert og profilert fru Blom.

Men kanskje dette egentlig sier mest om hvor mye (lite) jeg ser på TV2-nyhetene....;-p

Nei, hun er ikke akkurat noen A-kjendis (eller B-kjendis, for den saks skyld). Her tror jeg nok vi støter på et typisk eksempel av at journalister skildrer sin egen virkelighet, altså at hun først og fremst er kjent innen mediemiljøet.

Skrevet

Forelskelse kan virke som galskap, vet du. Da kan man gjøre ting man ellers aldri ville ha gjort.

Det er sant det, man blir jo hodeløs forsåvidt, men noen klarer tanker burde folk ha oppe i galskapen.

Skrevet

Jeg har lagt ut linken som "frikjenner" Tuva Raanes - hun ble feilaktig uthengt for å være den aktuelle reporteren så TV", i samarbeid med PST gitt ut med en dementering...

Skrevet

Jeg synes hun er/var veldig profilert - men jeg er over gjennomsnittet interessert i kirminalitet da, og siden hun er kriminalreporter, er det klart at jeg har sett henne:-)

Gjest this is the life
Skrevet

Hvis du har fulgt med på noen av toppsakene i nyhetsbildet de siste årene (kriminalitet) så kan du ikke ha ungått å ha sett henne. Men hun er ikke noe fjes man husker eller legger merke til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...