Gå til innhold

Hvem er TV2-reporteren til Bhatti?

Anbefalte innlegg

Skrevet

TV2-journalist +bhatti, for eksempel. Da kommer det opp på et av de første treffene.

Syns jo det er en smule overdrevet å kalle den dama for "profilert", da! Journalist på TV - ok - men hun er langt nede på alfabetlista i kjendisklassen. Hadde håpa på noe mer saftig... Jada, jeg er litt sensasjonshungrig.

Skrevet

Hvis du har fulgt med på noen av toppsakene i nyhetsbildet de siste årene (kriminalitet) så kan du ikke ha ungått å ha sett henne. Men hun er ikke noe fjes man husker eller legger merke til.

Hvis jeg ikke tar feil var det hun som stod med rød kåpe og kommenterte NOKAS-rettsaken.

Men jeg er generelt lite interessert i _TV2-nyhetene_;-)

Skrevet

Jeg synes hun er/var veldig profilert - men jeg er over gjennomsnittet interessert i kirminalitet da, og siden hun er kriminalreporter, er det klart at jeg har sett henne:-)

Jeg er sikkert langt under gjennomsnittet interessert i TV-nyhetene! ;-) De kommer i samme bås som VG for meg;-)

Gjest Elextra
Skrevet

Er ikke dette gammelt da??

Jo, navnet har ligget på nett lenge, enkelte medier gikk tidlig ut med navnet (bl.a. Hegnar)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...