Gå til innhold

Utregning av ansnitet?

Anbefalte innlegg

Gjest jadetgjørjeg...
Skrevet

Kan noen hjelpe meg med dette? Jeg jobber i staten, har 3 års høgskoleutdanning + 30 studiepoeng videreutdanning.

Jeg fikk fast jobb i 1999 og har i løpet av disse årene vært hjemme i et år, fødselspermisjon.

Er det noen som har peiling på hvordan dette regner ut? Jeg har hørt at jeg skal få et år for høgskoleutdanning og to år for å ha vært hjemme med barn. Stemmer dette? Da får jeg iallefall 12 års ansnitet...

Jeg skal bytte jobb og det er derfor jeg lurer.

Gjest mandolina
Skrevet

Slik skrives det.

Utregningen har jeg ikke peiling på

Skrevet

Slik skrives det.

Utregningen har jeg ikke peiling på

Stavepolitiet slår til igjen?

Gjest mandolina
Skrevet

Stavepolitiet slår til igjen?

Høgskoleutdanning og to skrivefeil i ett ord, det er litt for mye.

Hilsen

Skrevet

Trodde ikke man fikk ansiennitet for studieår? (bortsett fra hvis man har et fast, forpliktende arbeid som har relevans til jobben - som det heter)

Hos oss i kommunen blir det satt en ansiennitetsdato ved fast ansettelse, min er 1.august 1991, så jeg har nesten 17 års ansiennitet. De to åra jeg har vært i fødselspermisjon (2 barn) regnes med, men ikke utdannelsen min.

Hvis du skal søke ny jobb, kan du vel bare skrive hvor lenge du har vært ansatt hos de forskjellige arbeidgiverne?

Skrevet

Høgskoleutdanning og to skrivefeil i ett ord, det er litt for mye.

Hilsen

Ja, guri land!

Gjest jadetgjørjeg...
Skrevet

Trodde ikke man fikk ansiennitet for studieår? (bortsett fra hvis man har et fast, forpliktende arbeid som har relevans til jobben - som det heter)

Hos oss i kommunen blir det satt en ansiennitetsdato ved fast ansettelse, min er 1.august 1991, så jeg har nesten 17 års ansiennitet. De to åra jeg har vært i fødselspermisjon (2 barn) regnes med, men ikke utdannelsen min.

Hvis du skal søke ny jobb, kan du vel bare skrive hvor lenge du har vært ansatt hos de forskjellige arbeidgiverne?

Jo, jeg tror det. Har lest det et eller annet sted. For 3 år på høgskole for en 1 års ansiennitet (riktig skrevet, ha, ha)...

Skrevet

Jo, jeg tror det. Har lest det et eller annet sted. For 3 år på høgskole for en 1 års ansiennitet (riktig skrevet, ha, ha)...

Det høres merkelig ut at utdanning skal gi uttelling på ansienniteten. Ansiennitet skal jo liksom være hvor mange år man har JOBBET? Med mindre det ene året er praksis da?

Du får sjekke med personalkontoret kanskje?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...