Gå til innhold

Strikke og tove en løper!

Anbefalte innlegg

hjernetrimmern
Skrevet

Tenkte å prøve meg på å strikke en løper som jeg tover etterpå...men er det da lurt å strikke bare rette masker på "begge sider", slik at det blir rillestrikk....eller rett på den ene og vrangt på den andre siden?

Hva blir best resultat?

Noen som har erfaring med dette??

Kunne jo høre i en garnbutikk da, men hadde ikke tenkt meg ut i dag...

Gjest strikkekjerringa
Skrevet

Har strikket og tova endel sitteunderlag, strikker rett hele tiden, slik at det blir annenhver på sidene.

De blir så flotte atte :), tror det går helt greit å strikke rett på begge sidene også til en løper.

hjernetrimmern
Skrevet

Har strikket og tova endel sitteunderlag, strikker rett hele tiden, slik at det blir annenhver på sidene.

De blir så flotte atte :), tror det går helt greit å strikke rett på begge sidene også til en løper.

Takk for kjapt svar!¨

Det var det jeg tenkte også, har jo strikket og tovet en del selv også, men aldri noe som skal ligge flatt...så det var greit å rådføre seg litt!!

Da skal jeg prøve det...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...