Gå til innhold

Finne ut hvilket kl. slett jeg er født.

Anbefalte innlegg

Gjest Lurer jeg
Skrevet

Min mor husker ikke. Hvilke muligheter har jeg?

Er slike ting registrert noe sted slik at jeg kan finne det ut, eller må jeg til å skrive brev til sykehuset jeg var født? (annen by et stykke unna)

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Står det ikke på en fødselsattesten? Eller i en album eller på noe i forbindelse med dåpen eller lignende?

Skrevet

Hvis du er relativt ung, står det på fødselsattesten din.

De begynte å skrive klokkeslettet på fødselsattesten fordi sykehuspersonalet har bedre ting å gjøre enn å lete i arkivene for å finne folks fødselsklokkeslett :-|

Skrevet

Du har ikke en sølvskje / smykke / tinntallerken eller noe med inngraverte data der det står da?

Skrevet

De begynte å skrive klokkeslettet på fødselsattesten fordi sykehuspersonalet har bedre ting å gjøre enn å lete i arkivene for å finne folks fødselsklokkeslett :-|

Virkelig? Jeg kan ikke huske at det står klokkeslett på fødselsattesten til 5-åringen min... Må jeg jammen sjekke opp...

Gjest Innsynsrett i fødselsregisteret
Skrevet

Du kan kontakte medisinsk fødselsregister, og be om innsyn i hva de har registrert på deg. De har fødselstidspunkt.

Medisinsk fødselsregister

Post- / Besøks-adresse:

Kalfarveien 31, 5018 Bergen

Tlf: 53 20 40 50

Fax: 53 20 40 01

e-post: [email protected]

Gjest Lurer jeg
Skrevet

Du kan kontakte medisinsk fødselsregister, og be om innsyn i hva de har registrert på deg. De har fødselstidspunkt.

Medisinsk fødselsregister

Post- / Besøks-adresse:

Kalfarveien 31, 5018 Bergen

Tlf: 53 20 40 50

Fax: 53 20 40 01

e-post: [email protected]

Tusen takk.

Har sendt dem en mail i første omgang.

Gjest Lurer jeg
Skrevet

Du har ikke en sølvskje / smykke / tinntallerken eller noe med inngraverte data der det står da?

Takk, men har ingen ting fra jeg var barn.

Gjest Lurer jeg
Skrevet

Tror ikke det står på fødselsattesten min. Takk.

Gjest Lurer jeg
Skrevet

Står det ikke på en fødselsattesten? Eller i en album eller på noe i forbindelse med dåpen eller lignende?

Takk, men har ingen gjenstander fra jeg var barn. Har knappt noen bilder. Har ingen album/gaver, ble heller ikke døpt som barn.

Gjest Elextra
Skrevet

Hehe, da ville hun neppe spurt :P.

Har selv en sølvskje med klokkemotiv, hvor klokken viser tidspunktet jeg ble født. Ganske fin dåpsgave egentlig, hvorfor har jeg ikke tenkt på det til andre, tro?

Skrevet

Hehe, da ville hun neppe spurt :P.

Har selv en sølvskje med klokkemotiv, hvor klokken viser tidspunktet jeg ble født. Ganske fin dåpsgave egentlig, hvorfor har jeg ikke tenkt på det til andre, tro?

Ikke sikkert hun tenkte på det da vet du! ;o)

Jeg har også en sølvskje med slik inngravering, har brukt den mye opp gjennom årene og synes fremdeles det er veldig koselig å ha den. :o) Min kjære har en tinntallerken med div. data gravert inn, koselig.

Skrevet

Tusen takk.

Har sendt dem en mail i første omgang.

Hvis du er født etter 1967, er det sannsynlig at du står i MFR.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...