Gjest Lurer jeg Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Min mor husker ikke. Hvilke muligheter har jeg? Er slike ting registrert noe sted slik at jeg kan finne det ut, eller må jeg til å skrive brev til sykehuset jeg var født? (annen by et stykke unna) 0 Siter
Gjest Silver Fairy Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Står det ikke på en fødselsattesten? Eller i en album eller på noe i forbindelse med dåpen eller lignende? 0 Siter
laban Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Hvis du er relativt ung, står det på fødselsattesten din. De begynte å skrive klokkeslettet på fødselsattesten fordi sykehuspersonalet har bedre ting å gjøre enn å lete i arkivene for å finne folks fødselsklokkeslett :-| 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Du har ikke en sølvskje / smykke / tinntallerken eller noe med inngraverte data der det står da? 0 Siter
Luska Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Hvis du er relativt ung, står det på fødselsattesten din. De begynte å skrive klokkeslettet på fødselsattesten fordi sykehuspersonalet har bedre ting å gjøre enn å lete i arkivene for å finne folks fødselsklokkeslett :-| Virkelig? Jeg kan ikke huske at det står klokkeslett på fødselsattesten til 5-åringen min... Må jeg jammen sjekke opp... 0 Siter
Gjest Innsynsrett i fødselsregisteret Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Du kan kontakte medisinsk fødselsregister, og be om innsyn i hva de har registrert på deg. De har fødselstidspunkt. Medisinsk fødselsregister Post- / Besøks-adresse: Kalfarveien 31, 5018 Bergen Tlf: 53 20 40 50 Fax: 53 20 40 01 e-post: [email protected] 0 Siter
Gjest Lurer jeg Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Du kan kontakte medisinsk fødselsregister, og be om innsyn i hva de har registrert på deg. De har fødselstidspunkt. Medisinsk fødselsregister Post- / Besøks-adresse: Kalfarveien 31, 5018 Bergen Tlf: 53 20 40 50 Fax: 53 20 40 01 e-post: [email protected] Tusen takk. Har sendt dem en mail i første omgang. 0 Siter
Gjest Lurer jeg Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Du har ikke en sølvskje / smykke / tinntallerken eller noe med inngraverte data der det står da? Takk, men har ingen ting fra jeg var barn. 0 Siter
Gjest Lurer jeg Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Hvis du er relativt ung, står det på fødselsattesten din. De begynte å skrive klokkeslettet på fødselsattesten fordi sykehuspersonalet har bedre ting å gjøre enn å lete i arkivene for å finne folks fødselsklokkeslett :-| Tror ikke det står på fødselsattesten min. Takk. 0 Siter
Gjest Lurer jeg Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Står det ikke på en fødselsattesten? Eller i en album eller på noe i forbindelse med dåpen eller lignende? Takk, men har ingen gjenstander fra jeg var barn. Har knappt noen bilder. Har ingen album/gaver, ble heller ikke døpt som barn. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Du har ikke en sølvskje / smykke / tinntallerken eller noe med inngraverte data der det står da? Hehe, da ville hun neppe spurt . Har selv en sølvskje med klokkemotiv, hvor klokken viser tidspunktet jeg ble født. Ganske fin dåpsgave egentlig, hvorfor har jeg ikke tenkt på det til andre, tro? 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Hehe, da ville hun neppe spurt . Har selv en sølvskje med klokkemotiv, hvor klokken viser tidspunktet jeg ble født. Ganske fin dåpsgave egentlig, hvorfor har jeg ikke tenkt på det til andre, tro? Ikke sikkert hun tenkte på det da vet du! ;o) Jeg har også en sølvskje med slik inngravering, har brukt den mye opp gjennom årene og synes fremdeles det er veldig koselig å ha den. ) Min kjære har en tinntallerken med div. data gravert inn, koselig. 0 Siter
laban Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Tusen takk. Har sendt dem en mail i første omgang. Hvis du er født etter 1967, er det sannsynlig at du står i MFR. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.