Gå til innhold

Forrige episode av Frustrerte Fruer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skjedde? Jeg fikk ikke med meg denne episoden og nå er jeg spent...:o)

Gjest minnah
Skrevet

Victor er ikke død, men later som han har hukommelsestap og skal ta igjen mot Carlos og Gaby

Lynette møter stefaren sin, som avslører at han og moren ikke skilte lag fordi moren var utro, men fordi han var homo. Moren var skamfull over dette, og ville heller at andre skulle tro hun var utro. Moren får flytte inn hos eksmannen.

Susan prøver å koble datteren til Mikes "langer", en medisinstudent. Men finner ut hva han egentlig driver med. Finner også ut at Mike får medisin fra Orson.

Andrew flytter ut, og da Bree kommer på besøk med god middag forteller han at han er glad moren satte ham av i veikanten den gangen, han trengte å våkne opp, og at han har tilgitt Bree.

:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...