Gå til innhold

Hvilken sesong av Frustrere Fruer går nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

...og er det noen som vet om det er mulig å kjøpe den på DVD snart?

Skrevet

Tv2 henger med foreløpig, og den sesongen som går nå er ikke ferdig i USA engang.

Akkurat nå er de 2!! episoder bak :)

Skrevet

Tv2 henger med foreløpig, og den sesongen som går nå er ikke ferdig i USA engang.

Akkurat nå er de 2!! episoder bak :)

Jojo, men du svarer ikke på det jeg spør etter - HVILKEN sesong er det?

Skrevet

Jojo, men du svarer ikke på det jeg spør etter - HVILKEN sesong er det?

Er det ikke sesong 4 da?

Skrevet

Er det ikke sesong 4 da?

Takk:-) Det var det jeg kanskje trodde også, for jeg finner bare til og med sesong 3 i salg.

Gjest minnah
Skrevet

Takk:-) Det var det jeg kanskje trodde også, for jeg finner bare til og med sesong 3 i salg.

Det er sesong 3, og DVD kommer sikkert ikke før til julesalget. Sånn var det med forrige sesong, hvertfall.

Gjest minnah
Skrevet

Sesong 4!! er det som går nå. :-)

Skrevet

Det er sesong 3, og DVD kommer sikkert ikke før til julesalget. Sånn var det med forrige sesong, hvertfall.

Men sesong 3 selges jo på DVD...Så jeg har funnet ut at det må være sesong 4...

Skrevet

Sesong 4!! er det som går nå. :-)

Ah, *lese alle innlegg før man svarer* Da er vi jo enige da:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...