Gå til innhold

Valg i livet


Gjest lysivente

Anbefalte innlegg

Gjest lysivente

Mange år er gått og jeg har ramlet, reist meg, ramlet og reist meg igjen flere ganger.... Jeg taper kontroll over meg selv og det er slitsomt å stable seg på beina igjen gang etter gang.

Jeg spør meg selv hva styrke og svakhet er? Skal man dyrke sin egen svakhet i nedurene eller se styrken i at man gang på gang klarer å reise seg og faktisk overlever når alt er svart.

Jeg er kommet til ett punkt i livet der jeg må velge vilken vei jeg vil gå....det er kun flaks såm gjør at jeg lever i dag. Valg er ikke enkle når det raser såm mest og du tenker på døden såm den eneste mulighet ut av det vonde. Nå prøver jeg å se det positive i det som er vondt og en fremgang i mørket.

Jeg vil ta ett skritt videre i livet. Jeg har fått nok av dager der alt handler om å holde ut og overleve. Jeg skal lære meg å leve med fortiden min og kjenne meg fri til å leve et liv som dreier seg om andre ting enn de smerten som ble påført meg.

Jeg skal ta styring åver fremtiden min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Det virker som du har gjort et riktig valg! Se fremover og legg mere merke til det positive enn det triste og negative!

Du skriver: Skal man dyrke sin egen svakhet i nedurene eller se styrken i at man gang på gang klarer å reise seg og faktisk overlever når alt er svart.

Jeg syns at man skal dyrke sin egen styrke, men godta at man kan være svak! La deg selv få lov til å være svak innimellom! Man trenger det også. Men glem aldri den styrken du så tydelig har, og ta den frem når du trenger den!

Jeg ønsker deg masse, masse lykke til gjennom opp - og nedturer framover. Som sagt, konsentrer deg om oppturene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lysivente

Hei!

Det virker som du har gjort et riktig valg! Se fremover og legg mere merke til det positive enn det triste og negative!

Du skriver: Skal man dyrke sin egen svakhet i nedurene eller se styrken i at man gang på gang klarer å reise seg og faktisk overlever når alt er svart.

Jeg syns at man skal dyrke sin egen styrke, men godta at man kan være svak! La deg selv få lov til å være svak innimellom! Man trenger det også. Men glem aldri den styrken du så tydelig har, og ta den frem når du trenger den!

Jeg ønsker deg masse, masse lykke til gjennom opp - og nedturer framover. Som sagt, konsentrer deg om oppturene!

Takk for svar:)

Oppturer og nedturer svinger fort og det er viktig å la seg selv være litt svak av og til også som du sier.

Jeg har hatt litt behandlingsvegring, men har endeleig klart å ta en avgjørelse på at jeg ønsker å gå inn i traumene for å kunne komme meg videre, se fremover og la de bli en del av min historie i stedet for at de skal prege så store deler av livet.

Ønsker deg en fin dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...