Gå til innhold

hvorfor så jeg dette??

Anbefalte innlegg

fei1365380229
Skrevet

Syns den var ganske søt jeg da. Jeg er overhodet ikke redd for edderkopper, selvom jeg ble bitt av en når jeg luket en gang, den hadde faktisk ganske skarpe tenner og det gjorde vondt i dagesvis.

Skrevet

Syns den var ganske søt jeg da. Jeg er overhodet ikke redd for edderkopper, selvom jeg ble bitt av en når jeg luket en gang, den hadde faktisk ganske skarpe tenner og det gjorde vondt i dagesvis.

Og du bor i Norge??! Trodde ikke vi hadde så store edderkopper her at man kunne kjenne dem bite! Grøss...

fei1365380229
Skrevet

Og du bor i Norge??! Trodde ikke vi hadde så store edderkopper her at man kunne kjenne dem bite! Grøss...

Nei, jeg ble litt overrasket når den beit, men det var garantert en edderkopp. Den var stor, men ikke enorm.

Gjest ViViola
Skrevet

Niks, edderkopper har ikke tenner, så, det er bare tull og tøys og fanteri. For det har de ikke. Nemlig! Så det så!

(for de har ikke det, ikke sant?)

fei1365380229
Skrevet

Niks, edderkopper har ikke tenner, så, det er bare tull og tøys og fanteri. For det har de ikke. Nemlig! Så det så!

(for de har ikke det, ikke sant?)

Nei, jeg trodde ikke det jeg heller, men de har vel noe gift i kjeven (enkelte), jeg fikk nemlig to røde merker som så ut som tannmerker (små altså) og nå tror du helt sikkert jeg tuller :-), men det gjør jeg ikke. Det er første og eneste gang jeg har blitt bitt av en edderkopp altså, så jeg tror ikke du trenger å være så veldig redd.

Jeg dreper aldri edderkopper, vi har mange som henger i vinduskarmer og pynt utenfor huset. Men mange flyer har vi ikke heldigvis :-)

Skrevet

Den stakk deg.Edderkopper har brodd. Fordi vi er så store, dør vi heldigvis ikke! Noen kan imidlertid reagere allergisk, og få svie og kløe.

Jeg er blitt veldig var med edderkopper etter at jeg hørte det. Vi har huset fullt (gammelt hus).

Gjest annlovinda
Skrevet

Har jaget ut flere slike jeg også.

De er ganske store noen av de jeg har jaget ut.

jeg er ikke redd de, men synes de er litt ekle da.

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg ser på dem som husdyr, og de hjelper meg til å holde fluer, mygg borte ; )

Dreper de aldri.

fei1365380229
Skrevet

Den stakk deg.Edderkopper har brodd. Fordi vi er så store, dør vi heldigvis ikke! Noen kan imidlertid reagere allergisk, og få svie og kløe.

Jeg er blitt veldig var med edderkopper etter at jeg hørte det. Vi har huset fullt (gammelt hus).

Da var det dette jeg opplevde da. Kanskje prøve på en edderkopp for å se om det kan gjenta seg :-)

Gjest ViViola
Skrevet

Nei, jeg trodde ikke det jeg heller, men de har vel noe gift i kjeven (enkelte), jeg fikk nemlig to røde merker som så ut som tannmerker (små altså) og nå tror du helt sikkert jeg tuller :-), men det gjør jeg ikke. Det er første og eneste gang jeg har blitt bitt av en edderkopp altså, så jeg tror ikke du trenger å være så veldig redd.

Jeg dreper aldri edderkopper, vi har mange som henger i vinduskarmer og pynt utenfor huset. Men mange flyer har vi ikke heldigvis :-)

*stikker-fingrene-inn-i-ørene-og-sier-tra-la-la-la-la*

Skrevet

Jepp, søskenbarnet til denne karen bodde hos oss. Fant den i kjellerstua for noen uker siden. Leiekontrakten hos oss ble også sagt opp pr omgående.

Og den var kjempediger, har aldri sett så stor edderkopp noengang tror jeg.

Grøss.....

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Fyyyytttterakkern!!! Brrrr!

Hadde glemt hvor ekle de er. Hadde mange av dem her i huset. Jeg besvimte nesten når jeg så dem. sønnen min også, enda han er verdens tøffeste. Vi støvsugde dem. Og satte så støvsugeren ut og fikk kjæresten min til å åpne og kaste støvsugerposen. Grøss og gru.

Uansett. Jeg gikk til Maxbo. Og spurte om de hadde noe jeg kunne bekjempe krypa med. De anbefalte Trinol 810 insektsmiddel. Et litt seigt middel som jeg sprayet langs listene og luftelukene. Er effektiv i 7-8 uker. Har gjort dette en eneste gang, for over et år siden. Har ikke vært en edderkopp her etter det. Anbefales!

Skrevet

Nei Nei nei nei - skjønner ikke hvorfor jeg åpnet den linken. Kommer ikke til å ordne oppvaskmaskina i dag i hvert fall, det får gubben ta seg av...

Ååååå, jeg hater de så inderlig, og nå kribler og krabber det over hele kroppen min, og jeg synes jeg ser svarte flekkes overalt i huset!!

Skrevet

Usj! En gang jeg var på vei ut på verandaen hang det en sånn en midt i verandadøra... Den fikk bo på hybel i støvsugeren.

Jeg liker dem ikke inne, da går de rett i støvsugeren, men ute gjør de meg ingenting.

Skrevet

Usj! En gang jeg var på vei ut på verandaen hang det en sånn en midt i verandadøra... Den fikk bo på hybel i støvsugeren.

Jeg liker dem ikke inne, da går de rett i støvsugeren, men ute gjør de meg ingenting.

Du er klar over at det er rimelig enkelt for en edderkopp å finne veien ut av den hybelen igjen eller?

Skrevet

Du er klar over at det er rimelig enkelt for en edderkopp å finne veien ut av den hybelen igjen eller?

Gladpack foran hullet vet du.. Så får edderkoppen panoramavinduer ut av støvsugeren.

;-)

Skrevet

Fytti F....

Ligner den vi hadde i garderoben...

Hi hi:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...