Gjest pellegutten !! Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 Jeg har kjøpt en laptop og ofte når jeg skriver i word så hopper plutselig markøren til et annet sted i dokumentet og jeg fortsetter å skrive der. Dette er veldig irriterende og jeg skjønner ikke hvorfor. Jeg mener jeg ikke er nær touchpaden, det må i så fall være svært begrenset, og jeg klikker jo ikke slik en normalt må gjøre for å flytte markøren. Er det noen som vet hva dette kan skyldes og hva man kan gjøre med det? 0 Siter
Gjest markise Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 Har akkurat samme problemet! markøren hopper tilbake i setningen! det er voldsomt irriterende. Håper du får svar:) 0 Siter
citoyen Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 Av og til er touchpaden for følsom. På Linux er det mulig å gjøre det slik at touchpaden blir koblet ut automatisk mens man skriver, men jeg vet ikke om det går an å gjøre på Windows. 0 Siter
Femma Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Hadde samme tullet. Mente jeg ikke kom innpå pad'n. Men etter jeg deaktiverte den og bruker mus, forsvant mitt problem. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.