Gjest Må ha det, bare må ha det! Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 Nå har jeg sett på noen sider med jeans i barbiestørrelser...og blir litt frustrert...Håpte jeg kanskje kunne bestille noen. Er det ingen som har fine jeans til oss som har litt rumpe og lår? Nå er ikke jeg _så_ stor da men..... Bruker w33 l34 i Levis, og 40-42 i de man kjøper på f.eks Cubus, men så og si alle jeansa nå for tida skal jo se ut som tights og det kler jeg bare ikke. Kan vere lave i livet men _må_ ha bootcut. Er det noen som vet om noen sider med tøffe jeans som jeg kommer inni og med bittelitt "sleng" ? På forhånd, takk 0 Siter
Gjest Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 Jeg leste at det er en misforståelse at de med litt former bør ha boot-cut. Det er bedre å kjøpe en bukse som er rett i beina. Sleng nederst gjør at formene ellers ser større ut. 0 Siter
Gjest Må ha det, bare må ha det! Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Jeg leste at det er en misforståelse at de med litt former bør ha boot-cut. Det er bedre å kjøpe en bukse som er rett i beina. Sleng nederst gjør at formene ellers ser større ut. Åh? Hm.... vet ikke helt jeg....føler jeg ser så kalvbeint ut uten bootcut. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.