Gå til innhold

Kule jeans?

Gjest Må ha det, bare må ha det!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg sett på noen sider med jeans i barbiestørrelser...og blir litt frustrert...Håpte jeg kanskje kunne bestille noen. Er det ingen som har fine jeans til oss som har litt rumpe og lår? Nå er ikke jeg _så_ stor da men..... Bruker w33 l34 i Levis, og 40-42 i de man kjøper på f.eks Cubus, men så og si alle jeansa nå for tida skal jo se ut som tights og det kler jeg bare ikke. Kan vere lave i livet men _må_ ha bootcut.

Er det noen som vet om noen sider med tøffe jeans som jeg kommer inni og med bittelitt "sleng" ?

På forhånd, takk :)

Skrevet

Jeg leste at det er en misforståelse at de med litt former bør ha boot-cut. Det er bedre å kjøpe en bukse som er rett i beina. Sleng nederst gjør at formene ellers ser større ut. :)

Skrevet

Jeg leste at det er en misforståelse at de med litt former bør ha boot-cut. Det er bedre å kjøpe en bukse som er rett i beina. Sleng nederst gjør at formene ellers ser større ut. :)

Åh? Hm.... vet ikke helt jeg....føler jeg ser så kalvbeint ut uten bootcut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...