Gå til innhold

Herregud som jeg hater sola!

Anbefalte innlegg

Gjest Hater sommer'n
Skrevet

Nei, takke meg til vinterns mørke gitt...

Jeg er så dritt lei av støv som flagrer uansett hva jeg gjør og beveger meg, det ligger på vinduer, på tv, på vegger, i taket, i skap - OVERALT!!!

Vet det er like mye støv på vinteren, men da syns det ikke...

I dag har jeg støvsugd, vasket og ryddet hele huset, vasket gardiner, vinduer, puter, and you name it og nå, ca 2 timer senere er alt like støvete....!!!!!!!!

Og sånn skal det være gjennom hele sommeren, pjuk!

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hidi, the scorpion

8

• morsan

7

• frosken

5

• pekkaline

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ta på deg noen litt slitte solbriller så du slipper å legge merke til støvet. Jeg er ganske god på ignorering av slike ting!

Gjest Hater sommer'n
Skrevet

Støv på hjernen?

Ja vet, jeg tror faktisk jeg lider av det syndromet, og jeg plages veldig av det! Det gjør meg veldig sint og stresset, noe som igjen går ut over familien... Er alltid sur jeg;o(

Finnes det en seriøs sånn diagnose tror du, kan man få hjelp for det?

Skrevet

Ta på deg noen litt slitte solbriller så du slipper å legge merke til støvet. Jeg er ganske god på ignorering av slike ting!

Jeg også;-)

Man kan eventuelt ta av seg kontaktlinsene også;-)

Skrevet

Jeg også;-)

Man kan eventuelt ta av seg kontaktlinsene også;-)

... også hjelper det med litt alderdomssvekka syn. Alle monner drar eller hva det nå heter.

hidi, the scorpion
Skrevet

Gjør som meg, hold deg mest mulig utendørs;) Jobb i hagen, sitt i hagen, gå en tur, tur på badestranda alt for å slippe å se støvet og elendigheten innendørs ;))

Så går vi inn når sola ikke lenger viser all forferdeligheten, og gleder oss i skjul til vinteren....

Skrevet

Hvis man nå absolutt må være inne kan man dra for gardinene. Det hjelper:)

hidi, the scorpion
Skrevet

... også hjelper det med litt alderdomssvekka syn. Alle monner drar eller hva det nå heter.

Er du ny her? Kan ikke huske å ha sett nicket før, eller har du bare skiftet nick?

hidi, the scorpion
Skrevet

Hvis man nå absolutt må være inne kan man dra for gardinene. Det hjelper:)

MÅ man ha gardiner?

Skrevet

MÅ man ha gardiner?

Man må vel nesten det hvis man skal kunne dra dem for;)

Skrevet

*knegg*

Skrevet

MÅ man ha gardiner?

Bare hvis man er en gardinfetisjist

Gjest D*lilith
Skrevet

Ja vet, jeg tror faktisk jeg lider av det syndromet, og jeg plages veldig av det! Det gjør meg veldig sint og stresset, noe som igjen går ut over familien... Er alltid sur jeg;o(

Uff da,stakkars deg og familien din når det er slik.

Kan jo hende at det finnes hjelp hvis det er så ille,det blir jo på en måte en tvangstanke da,hva med å prøve psykolog?

Skrevet

Jeg tror jeg skal pusse vinduene mine i helgen, men ikke i dag - kanskje i morgen - kanskje... Hadde vært praktisk å kunne se ut!

Gjest oppturen
Skrevet

Vet du hva, jeg tror hypnoterapi kan være midt i blinken. Og nei, jeg tuller ikke, har gått til slik behandling selv for en annen type "fobi", og det hjalp betraktelig etter bare 3 behandlinger. Verdt et forsøk!!!

AneM1365380603
Skrevet

Jeg skal begynne med vårvasken neste uke. Kan ikke akkurat si at jeg gleder meg, men jeg ser fram til å få det rent og pent rundt meg. Så lenge det varer..

Gjest annlovinda
Skrevet

Ser det godt her også nå som det er blitt lysere, men er i grunn ganske god til å overse det.

Vinduene her er egentlig bare så klare for en vask, men gidder ikke det nå. Vi skal beise huset i mai, og før det må hele huset vaskes utvendig. Og stakkars gubben da, om vinduene hadde vært nypusset før han begynte å vaske huset. Da hadde jeg vel stått klar og bjeffet om han sølte på vinduene. Så her må vi leve med skitne vinduer en stund.

hidi, the scorpion
Skrevet

Så da er jeg unnskyldt, har ikke gardiner...;)

hidi, the scorpion
Skrevet

Bare hvis man er en gardinfetisjist

Alt jeg ikke vet, skjønner jeg......

;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...