Lotte :o) Skrevet 19. april 2008 Skrevet 19. april 2008 Jeg liker best bomullstopper etc, og på SparKjøp er det mest av syntetiske kombinasjoner som jeg blir klam i... Men SparKjøp har noen praktiske ting som er billige og bra også; gardiner/stoff/satengbånd(til hårsløyfer til jentungen), knapphullsstrikk til ytterdresser, billige merkeleker, hygiene-artikler/sminke, ulltrøyer (blanding m/silke - toppers!). 0 Siter
Gjest togli Skrevet 19. april 2008 Skrevet 19. april 2008 Sparkjøp er for kvinner det samme som Dressmann er for menn Jeg handler endel til ungene på Sparkjøp. Dessuten er det mye bra til huset der. Finner jeg klær jeg liker der, så kjøper jeg det uten problemer. Det er derimot ikke så ofte jeg finner noe jeg liker godt. Er noe rart med "snittet" på en del av klærne... 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. april 2008 Skrevet 20. april 2008 Sparkjøp er for kvinner det samme som Dressmann er for menn Jeg handler endel til ungene på Sparkjøp. Dessuten er det mye bra til huset der. Finner jeg klær jeg liker der, så kjøper jeg det uten problemer. Det er derimot ikke så ofte jeg finner noe jeg liker godt. Er noe rart med "snittet" på en del av klærne... Men Dressmann har da mye fint? Ser på Dressmann som opptil flere hakk over SparKjøp ja! 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 20. april 2008 Skrevet 20. april 2008 Men Dressmann har da mye fint? Ser på Dressmann som opptil flere hakk over SparKjøp ja! Dressmann er stort sett en billig butikk for gniene gamle gubber over 60, som finner form og fasjon heeeelt uvesentlig ;o) Men også her finnes det lyspunkter; ca 1 av 100 produkter er skikkelig bra! Jeg kjenner at jeg er på bølge med togli...... 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. april 2008 Skrevet 20. april 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1208680057' post='3855706] Dressmann er stort sett en billig butikk for gniene gamle gubber over 60, som finner form og fasjon heeeelt uvesentlig ;o) Men også her finnes det lyspunkter; ca 1 av 100 produkter er skikkelig bra! Jeg kjenner at jeg er på bølge med togli...... Pøh. Har kjøpt både t-skjorter og boksere til kjæresten der, de er kjempfine og i god kvalitet, så det så. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 20. april 2008 Skrevet 20. april 2008 Pøh. Har kjøpt både t-skjorter og boksere til kjæresten der, de er kjempfine og i god kvalitet, så det så. Boxere, hehe en av de få ting som går an det da... ja men det er ikke noen butikk med høy stilfaktor, dah ;o) 0 Siter
Kalevala Skrevet 20. april 2008 Skrevet 20. april 2008 Har aldri handlet der, og merker at jeg har litt fordommer - tenker at snitt og kvalitet er så som så. Huff. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 20. april 2008 Skrevet 20. april 2008 Men Dressmann har da mye fint? Ser på Dressmann som opptil flere hakk over SparKjøp ja! Joda, mannen min hanler på Dressmann han også (eller dvs. jeg ), men jeg har inntrykk av at Dressmann er like "harry" som Sparkjøp (uten at jeg bryr meg så mye om det ;-)) 0 Siter
Gjest Bar lurer litt Skrevet 20. april 2008 Skrevet 20. april 2008 Nei, jeg handler ikke på sparkjøp, ei heller på Cubus ol. Hvorfor ikke? 0 Siter
astridny Skrevet 20. april 2008 Skrevet 20. april 2008 Hei. Jeg handler mye klær på spar kjøpe. Er ikke noe flau for det. Mye fint der. Har akkurat kjøpt meg en bunad der. :-) Flere av mine venner kjøper klær der. 0 Siter
GeirB Skrevet 20. april 2008 Skrevet 20. april 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1208680057' post='3855706] Dressmann er stort sett en billig butikk for gniene gamle gubber over 60, som finner form og fasjon heeeelt uvesentlig ;o) Men også her finnes det lyspunkter; ca 1 av 100 produkter er skikkelig bra! Jeg kjenner at jeg er på bølge med togli...... Pøh! Eg handler på Dressmann når eg trenger klær, og eg er bare 47, ikkje er eg gnien heller men har dårlig råd. Er litt opptatt av form, men driter i alt som heter fashion, det er noe tullball som dumme folk biter på! :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. april 2008 Skrevet 20. april 2008 Joda, mannen min hanler på Dressmann han også (eller dvs. jeg ), men jeg har inntrykk av at Dressmann er like "harry" som Sparkjøp (uten at jeg bryr meg så mye om det ;-)) Jeg bryr meg midt i r*** om Dressmann er Harry eller ikke, synes de har mye fint jeg. ) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 20. april 2008 Skrevet 20. april 2008 Jeg bryr meg midt i r*** om Dressmann er Harry eller ikke, synes de har mye fint jeg. ) *hahaha* bibelen din kom i posten forleden; FK-katalogen! ;p 0 Siter
Gjest togli Skrevet 20. april 2008 Skrevet 20. april 2008 Jeg bryr meg midt i r*** om Dressmann er Harry eller ikke, synes de har mye fint jeg. ) Enig med deg i det, så jeg aner egentlig ikke hvorfor Dressmann liksom skal være så ille 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. april 2008 Skrevet 20. april 2008 Hei. Jeg handler mye klær på spar kjøpe. Er ikke noe flau for det. Mye fint der. Har akkurat kjøpt meg en bunad der. :-) Flere av mine venner kjøper klær der. Du har ikke kjøpt bunad på Sparkjøp. Du har kjøpt festdrakt. Stooooor forskjell. 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. april 2008 Skrevet 20. april 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1208691811' post='3855787] *hahaha* bibelen din kom i posten forleden; FK-katalogen! ;p Har ei søster som jobber der så jeg har inside info om alle tilbud! ;o))) De har faktisk veldig mye fint og bra når det gjelder fritidstøy. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 20. april 2008 Skrevet 20. april 2008 Har ei søster som jobber der så jeg har inside info om alle tilbud! ;o))) De har faktisk veldig mye fint og bra når det gjelder fritidstøy. Hurra! ;s 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 20. april 2008 Skrevet 20. april 2008 Du har ikke kjøpt bunad på Sparkjøp. Du har kjøpt festdrakt. Stooooor forskjell. Og den festdrakten har snuppa hengende. Arvegods. Hurra for det også ;s Tror neppe den blir brukt, for vi har ikke sko som passer til slike antrekk... 0 Siter
Bookworm Skrevet 20. april 2008 Skrevet 20. april 2008 Du har ikke kjøpt bunad på Sparkjøp. Du har kjøpt festdrakt. Stooooor forskjell. TAKK!:.-) 0 Siter
Gjest gjenbrukerbra Skrevet 20. april 2008 Skrevet 20. april 2008 Stort sett handler jeg klær på Fretex. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.