Gå til innhold

T-skjorte i ull?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Devold har noen nydelige t-skjorter i ull, finnes det andre også? Gjerne med hjemmesider på nettet så jeg kan titte litt. :o)

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

21

• morsan

7

• frosken

6

• bustebeisa

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Flere andre leverandører som også har flotte ull t-skjorter eller singleter, f.eks. smartwool, icebreaker, helly hansen m. fl.

Du kan jo se litt på www.sportsnett.no - har ikke sjekket hva de har inne nå, men de hadde bra utvalg i fjor.

Skrevet

Ja, de er fine, og dersom man er på tur og blir varm og må ta av seg litt, så er det fint at ulltrøya ser litt fin ut og ikke undertøysaktig.

Men jeg synes likevel det blir litt småslaskete å gå med en slik en som om det skulle være en helt vanlig t-skjorte, slik som Gaute Grøtta Grav gjorde på "9 av 10 nordmenn" denne uka;-)

Skrevet

Ja, de er fine, og dersom man er på tur og blir varm og må ta av seg litt, så er det fint at ulltrøya ser litt fin ut og ikke undertøysaktig.

Men jeg synes likevel det blir litt småslaskete å gå med en slik en som om det skulle være en helt vanlig t-skjorte, slik som Gaute Grøtta Grav gjorde på "9 av 10 nordmenn" denne uka;-)

Hmmm ... ull-t-skjortene er vel like fine som vanlige t-skjorter vel? De koster i allefall myyyye!

En helt annen ting er at det er en stund siden jeg syntes t-skjorter var spesielt fint...*s*

Skrevet

Hmmm ... ull-t-skjortene er vel like fine som vanlige t-skjorter vel? De koster i allefall myyyye!

En helt annen ting er at det er en stund siden jeg syntes t-skjorter var spesielt fint...*s*

Ja, hvis jeg ikke husker feil tror jeg ull-t-skjorta mi fra Dveold kosta 300 kroner (?)

Men kanskje det nettopp er fordi jeg selv bare bruker den som undertrøye til sport- og fritidsbruk at jeg reagerte på at GGG hadde på seg akkurat maken trøye på TV;-) Én ting å ha det på seg på Farmen, men jeg synes ihvertfall det var rart å se.

De er jo dyre fordi det er _ull_, ikke fordi de er fine eller kule;-)

Skrevet

Ja, hvis jeg ikke husker feil tror jeg ull-t-skjorta mi fra Dveold kosta 300 kroner (?)

Men kanskje det nettopp er fordi jeg selv bare bruker den som undertrøye til sport- og fritidsbruk at jeg reagerte på at GGG hadde på seg akkurat maken trøye på TV;-) Én ting å ha det på seg på Farmen, men jeg synes ihvertfall det var rart å se.

De er jo dyre fordi det er _ull_, ikke fordi de er fine eller kule;-)

Jeg antar Farmen var sponset av Devold, det var påfallende mange som brukte Devold-tøy der. :o)

Skrevet

Jeg er ute etter t-skjorter i ull fordi jeg har planer om å sykle til jobb 1-2 ganger i uka fremover og trenger noe som er mer behagelig enn bomull. Var innom en G-sport i dag, men de hadde bare XS og XL igjen og XS ble for trang i halsen, XL gadd jeg ikke prøve engang. :o) Prøvde en herreskjorte i S, men den hadde ingen fin fasong til meg, bl.a. ble den for lang.

Har to langermede fra Devold, en tykk og en tynn og den tynne er super å bruke på sykkeltur under tynn fleece og tynn vindtett jakke. Men ønsker meg en t-skjorte eller to også. Synes de er råfine jeg. :o)

Skrevet

Jeg er ute etter t-skjorter i ull fordi jeg har planer om å sykle til jobb 1-2 ganger i uka fremover og trenger noe som er mer behagelig enn bomull. Var innom en G-sport i dag, men de hadde bare XS og XL igjen og XS ble for trang i halsen, XL gadd jeg ikke prøve engang. :o) Prøvde en herreskjorte i S, men den hadde ingen fin fasong til meg, bl.a. ble den for lang.

Har to langermede fra Devold, en tykk og en tynn og den tynne er super å bruke på sykkeltur under tynn fleece og tynn vindtett jakke. Men ønsker meg en t-skjorte eller to også. Synes de er råfine jeg. :o)

Hvis du planlegger å sykle slik at du blir svett og så skifte når du kommer på jobben, så hadde jeg valgt syntetisk superundertøy under tynn vindtett jakke. Det kommer fort til å bli veldig varmt å ha ull under.

Skrevet

Hvis du planlegger å sykle slik at du blir svett og så skifte når du kommer på jobben, så hadde jeg valgt syntetisk superundertøy under tynn vindtett jakke. Det kommer fort til å bli veldig varmt å ha ull under.

Finnes superundertøy i andre farger enn mørkeblått og svart da? For jeg vil ha noe med farge på! Og kortermet. :o) Har tynn langermet trøye fra Devold og den er super, men ønsker meg kortermet også.

Må vaske meg og skifte når jeg kommer på jobb ja.

AneM1365380603
Skrevet

*Fnis* Jeg spurte etter andre t-skjorter enn Devold. ;o)

Jeg så det etterpå *Blush*

Skrevet

Jeg så det etterpå *Blush*

Men det var veldig snilt av deg å ville hjelpe! :o)

Skrevet

Finnes superundertøy i andre farger enn mørkeblått og svart da? For jeg vil ha noe med farge på! Og kortermet. :o) Har tynn langermet trøye fra Devold og den er super, men ønsker meg kortermet også.

Må vaske meg og skifte når jeg kommer på jobb ja.

Det finnes en type fra craft som er hvitt, glatt og sitter ganske tett inntil kroppen. Godt å ha under en lett sykkeljakke. Husker ikke akkurat hva den serien heter, lurer på om det var noe med cool .

AneM1365380603
Skrevet

Men det var veldig snilt av deg å ville hjelpe! :o)

Etter jeg oppdaga fadesen prøvde jeg å gjøre det godt igjen ved å finne en annen side, men så fant jeg ingen... Så da tok jeg heller et glass vin :o)

Skrevet

Det finnes en type fra craft som er hvitt, glatt og sitter ganske tett inntil kroppen. Godt å ha under en lett sykkeljakke. Husker ikke akkurat hva den serien heter, lurer på om det var noe med cool .

Hvit skjorte som skal brukes til trening? Den vil vel bli gul av svetteflekker temmelig kjapt?

Skrevet

Hvit skjorte som skal brukes til trening? Den vil vel bli gul av svetteflekker temmelig kjapt?

Mine er fortsatt kritt hvite og jeg har vasket dem mange ganger.

Skrevet

Kanskje han er som meg....?

Har litt ullfetish. Synes faktisk det er ganske så sexy med ullundertøy. hihi... kan ha noe med at mange av dem som bruker det, faktisk er aktive mennesker. Og det er jo noe folk bruker på fjellet, eller på motorsyklen. Det finnes mange sexy menn på fjellet. Og mange sexy mannfolk på motorsykler. Spesielt de som kjører med ull under skinndressen. Desverre har jeg blitt litt skuffet når de tar av seg hjelmen.

Sukk... ull er sexy ja. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...