Lillemus Skrevet 19. april 2008 Skrevet 19. april 2008 Devold har noen nydelige t-skjorter i ull, finnes det andre også? Gjerne med hjemmesider på nettet så jeg kan titte litt. ) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 19. april 2008 Skrevet 19. april 2008 Kanskje du kan finne noe her: http://www.devold.no/ 0 Siter
frosken Skrevet 19. april 2008 Skrevet 19. april 2008 Flere andre leverandører som også har flotte ull t-skjorter eller singleter, f.eks. smartwool, icebreaker, helly hansen m. fl. Du kan jo se litt på www.sportsnett.no - har ikke sjekket hva de har inne nå, men de hadde bra utvalg i fjor. 0 Siter
morsan Skrevet 19. april 2008 Skrevet 19. april 2008 Ja, de er fine, og dersom man er på tur og blir varm og må ta av seg litt, så er det fint at ulltrøya ser litt fin ut og ikke undertøysaktig. Men jeg synes likevel det blir litt småslaskete å gå med en slik en som om det skulle være en helt vanlig t-skjorte, slik som Gaute Grøtta Grav gjorde på "9 av 10 nordmenn" denne uka;-) 0 Siter
frosken Skrevet 19. april 2008 Skrevet 19. april 2008 Ja, de er fine, og dersom man er på tur og blir varm og må ta av seg litt, så er det fint at ulltrøya ser litt fin ut og ikke undertøysaktig. Men jeg synes likevel det blir litt småslaskete å gå med en slik en som om det skulle være en helt vanlig t-skjorte, slik som Gaute Grøtta Grav gjorde på "9 av 10 nordmenn" denne uka;-) Hmmm ... ull-t-skjortene er vel like fine som vanlige t-skjorter vel? De koster i allefall myyyye! En helt annen ting er at det er en stund siden jeg syntes t-skjorter var spesielt fint...*s* 0 Siter
morsan Skrevet 19. april 2008 Skrevet 19. april 2008 Hmmm ... ull-t-skjortene er vel like fine som vanlige t-skjorter vel? De koster i allefall myyyye! En helt annen ting er at det er en stund siden jeg syntes t-skjorter var spesielt fint...*s* Ja, hvis jeg ikke husker feil tror jeg ull-t-skjorta mi fra Dveold kosta 300 kroner (?) Men kanskje det nettopp er fordi jeg selv bare bruker den som undertrøye til sport- og fritidsbruk at jeg reagerte på at GGG hadde på seg akkurat maken trøye på TV;-) Én ting å ha det på seg på Farmen, men jeg synes ihvertfall det var rart å se. De er jo dyre fordi det er _ull_, ikke fordi de er fine eller kule;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. april 2008 Forfatter Skrevet 19. april 2008 Ja, hvis jeg ikke husker feil tror jeg ull-t-skjorta mi fra Dveold kosta 300 kroner (?) Men kanskje det nettopp er fordi jeg selv bare bruker den som undertrøye til sport- og fritidsbruk at jeg reagerte på at GGG hadde på seg akkurat maken trøye på TV;-) Én ting å ha det på seg på Farmen, men jeg synes ihvertfall det var rart å se. De er jo dyre fordi det er _ull_, ikke fordi de er fine eller kule;-) Jeg antar Farmen var sponset av Devold, det var påfallende mange som brukte Devold-tøy der. ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. april 2008 Forfatter Skrevet 19. april 2008 Kanskje du kan finne noe her: http://www.devold.no/ *Fnis* Jeg spurte etter andre t-skjorter enn Devold. ;o) 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. april 2008 Forfatter Skrevet 19. april 2008 Hmmm ... ull-t-skjortene er vel like fine som vanlige t-skjorter vel? De koster i allefall myyyye! En helt annen ting er at det er en stund siden jeg syntes t-skjorter var spesielt fint...*s* Jeg er ute etter t-skjorter i ull fordi jeg har planer om å sykle til jobb 1-2 ganger i uka fremover og trenger noe som er mer behagelig enn bomull. Var innom en G-sport i dag, men de hadde bare XS og XL igjen og XS ble for trang i halsen, XL gadd jeg ikke prøve engang. ) Prøvde en herreskjorte i S, men den hadde ingen fin fasong til meg, bl.a. ble den for lang. Har to langermede fra Devold, en tykk og en tynn og den tynne er super å bruke på sykkeltur under tynn fleece og tynn vindtett jakke. Men ønsker meg en t-skjorte eller to også. Synes de er råfine jeg. ) 0 Siter
frosken Skrevet 19. april 2008 Skrevet 19. april 2008 Jeg er ute etter t-skjorter i ull fordi jeg har planer om å sykle til jobb 1-2 ganger i uka fremover og trenger noe som er mer behagelig enn bomull. Var innom en G-sport i dag, men de hadde bare XS og XL igjen og XS ble for trang i halsen, XL gadd jeg ikke prøve engang. ) Prøvde en herreskjorte i S, men den hadde ingen fin fasong til meg, bl.a. ble den for lang. Har to langermede fra Devold, en tykk og en tynn og den tynne er super å bruke på sykkeltur under tynn fleece og tynn vindtett jakke. Men ønsker meg en t-skjorte eller to også. Synes de er råfine jeg. ) Hvis du planlegger å sykle slik at du blir svett og så skifte når du kommer på jobben, så hadde jeg valgt syntetisk superundertøy under tynn vindtett jakke. Det kommer fort til å bli veldig varmt å ha ull under. 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. april 2008 Forfatter Skrevet 19. april 2008 Hvis du planlegger å sykle slik at du blir svett og så skifte når du kommer på jobben, så hadde jeg valgt syntetisk superundertøy under tynn vindtett jakke. Det kommer fort til å bli veldig varmt å ha ull under. Finnes superundertøy i andre farger enn mørkeblått og svart da? For jeg vil ha noe med farge på! Og kortermet. ) Har tynn langermet trøye fra Devold og den er super, men ønsker meg kortermet også. Må vaske meg og skifte når jeg kommer på jobb ja. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 19. april 2008 Skrevet 19. april 2008 *Fnis* Jeg spurte etter andre t-skjorter enn Devold. ;o) Jeg så det etterpå *Blush* 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. april 2008 Forfatter Skrevet 19. april 2008 Jeg så det etterpå *Blush* Men det var veldig snilt av deg å ville hjelpe! ) 0 Siter
frosken Skrevet 19. april 2008 Skrevet 19. april 2008 Finnes superundertøy i andre farger enn mørkeblått og svart da? For jeg vil ha noe med farge på! Og kortermet. ) Har tynn langermet trøye fra Devold og den er super, men ønsker meg kortermet også. Må vaske meg og skifte når jeg kommer på jobb ja. Det finnes en type fra craft som er hvitt, glatt og sitter ganske tett inntil kroppen. Godt å ha under en lett sykkeljakke. Husker ikke akkurat hva den serien heter, lurer på om det var noe med cool . 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 19. april 2008 Skrevet 19. april 2008 Men det var veldig snilt av deg å ville hjelpe! ) Etter jeg oppdaga fadesen prøvde jeg å gjøre det godt igjen ved å finne en annen side, men så fant jeg ingen... Så da tok jeg heller et glass vin ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. april 2008 Forfatter Skrevet 19. april 2008 Det finnes en type fra craft som er hvitt, glatt og sitter ganske tett inntil kroppen. Godt å ha under en lett sykkeljakke. Husker ikke akkurat hva den serien heter, lurer på om det var noe med cool . Hvit skjorte som skal brukes til trening? Den vil vel bli gul av svetteflekker temmelig kjapt? 0 Siter
frosken Skrevet 19. april 2008 Skrevet 19. april 2008 Hvit skjorte som skal brukes til trening? Den vil vel bli gul av svetteflekker temmelig kjapt? Mine er fortsatt kritt hvite og jeg har vasket dem mange ganger. 0 Siter
bustebeisa Skrevet 19. april 2008 Skrevet 19. april 2008 Ja, de er fine, og dersom man er på tur og blir varm og må ta av seg litt, så er det fint at ulltrøya ser litt fin ut og ikke undertøysaktig. Men jeg synes likevel det blir litt småslaskete å gå med en slik en som om det skulle være en helt vanlig t-skjorte, slik som Gaute Grøtta Grav gjorde på "9 av 10 nordmenn" denne uka;-) Kanskje han er som meg....? Har litt ullfetish. Synes faktisk det er ganske så sexy med ullundertøy. hihi... kan ha noe med at mange av dem som bruker det, faktisk er aktive mennesker. Og det er jo noe folk bruker på fjellet, eller på motorsyklen. Det finnes mange sexy menn på fjellet. Og mange sexy mannfolk på motorsykler. Spesielt de som kjører med ull under skinndressen. Desverre har jeg blitt litt skuffet når de tar av seg hjelmen. Sukk... ull er sexy ja. :-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 19. april 2008 Skrevet 19. april 2008 Du skal vel ikke ha ull nå framover? se heller her: http://www.xxl.no/xxl_templates/ProductCategory.aspx?id=58377&category=0199&level=3 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. april 2008 Forfatter Skrevet 19. april 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1208630168' post='3855499] Du skal vel ikke ha ull nå framover? se heller her: http://www.xxl.no/xxl_templates/ProductCategory.aspx?id=58377&category=0199&level=3 Skal jeg vel! For noen priser det var på de t-skjortene - de koster jo det dobbelte av ei skikkelig t-skjorte i ull fra Devold! Den koster 299,-. *Helfrelst på ull* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.