Gå til innhold

hva synes dere?

Anbefalte innlegg

Mary Poppins
Skrevet

Jeg har en venninne som har blitt skikkelig deprimert den siste tiden. Hun har alltid vært en skjønn positiv blid og omtenksom jente som alltid har stilt opp for andre. Men nå har hun møtt veggen og er bare inne og gråter. Hun får angst anfall der hun besvimer og føler ofte at hun ikke får puste.

Dette er ikke en veldig nær venninne, og det faller seg ikke naturlig at jeg ringer henne. Men hun har alltid vært så god og snill mot meg og jeg har en veldig god tone med henne. Jeg tenkte at jeg kanskje kunne sende et koselig kort eller en mail, bare for å si at jeg tenker på henne. Hva synes dere om det? Og hva skriver jeg?

*lite oppfinnsom idag*

• Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Jølsen

14

• Mary Poppins

12

• Mrs. Wallace

9

• morsan

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest D*lilith
Skrevet

Det kan jo være oppmuntrende,og det er jo fint gjort...du kan jo skrive at du tenker på henne og håper at det vil gå bedre snart : )

Skrevet

Koselig :) Skriv det du forteller om henne her, at hun alltid er så god og snill mot deg og at du tenker på henne. Du kan kanskje samtidig nevne et treff dere har hatt som var morsomt? Kanskje det også er til hjelp at dere (flere venninner) stikker innom henne en tur, sånn bare på døren med en blomst?

Skrevet

Nei, det synes jeg absolutt ikke du skal gjøre, dersom det er slik at hun er deppa.

Gjest D*lilith
Skrevet

Nei, det synes jeg absolutt ikke du skal gjøre, dersom det er slik at hun er deppa.

Men hun blir vel glad for det vel?

Det hadde jeg blitt.

Skrevet

Det hadde jeg blitt.

Det kommer jo veldig an på hvem det kommer fra. Vanligvis blir man jo veldig glad :-)

Gjest D*lilith
Skrevet

Det kommer jo veldig an på hvem det kommer fra. Vanligvis blir man jo veldig glad :-)

Det tror jeg også : )

Mary Poppins
Skrevet

Det hadde jeg blitt.

Saken er at han mener jeg er så fæl at ingen ville blitt glad for en mail av meg.

Mrs. Wallace
Skrevet

Ja, jeg synes absolutt at det er fint om du sender henne et kort eller brev med noen ord.

Skriv noe ala det du sier her, at hun alltid er så positiv og hjelpsom, og at du håper at hun klarer å ta imot andres hjelp og støtte nå som hun trenger den. At du tenker på henne og ønsker henne alt det beste.

Egentlig er det ikke så skrekkelig viktig med ordlyden, så lenge du skriver noe oppriktig varmt og hyggelig.

Mrs. Wallace
Skrevet

Saken er at han mener jeg er så fæl at ingen ville blitt glad for en mail av meg.

Herlighet, Jølsen er virkelig vanvittig besatt av deg. Sykelig opptatt.

Gjest D*lilith
Skrevet

Å?

Næh,det tror jeg ikke : )

Skrevet

Enig, fortsetter han slik er det like før han får en ny hvit skjorte med alt for lange ermer!

Mary Poppins
Skrevet

Å?

Næh,det tror jeg ikke : )

Er ikke i tvil en gang. Hvis du har sett hvordan han forfølger alle mine innlegg med å kalle meg kvalm ekkel horete osv så hadde du skjønt det :)

Skrevet

Neida, er ikke det, ytrer bare min mening :-)

Mary Poppins
Skrevet

Ja jeg får snart ikke skrevet et eneste innlegg her inne på dol uten at han kommer med en av sine kommentarer på hva han synes om meg. Jeg har skjønt at han ikke liker meg, og har virkelig ikke behov for å høre det hundreogørten ganger.. men han fortsetter og fortsetter..

Mrs. Wallace
Skrevet

Neida, er ikke det, ytrer bare min mening :-)

Du har for lengst gått fra meningsytrer til stalker når det gjelder Mary Poppins. Ganske stusselig igrunn. Men alle har forskjellige ting de tenner på, og dette er åpenbart hva som får deg igang.

Skrevet

Ja, jeg synes absolutt at det er fint om du sender henne et kort eller brev med noen ord.

Skriv noe ala det du sier her, at hun alltid er så positiv og hjelpsom, og at du håper at hun klarer å ta imot andres hjelp og støtte nå som hun trenger den. At du tenker på henne og ønsker henne alt det beste.

Egentlig er det ikke så skrekkelig viktig med ordlyden, så lenge du skriver noe oppriktig varmt og hyggelig.

''så lenge du skriver noe oppriktig varmt og hyggelig.''

Øh? He he.

Gjest D*lilith
Skrevet

Er ikke i tvil en gang. Hvis du har sett hvordan han forfølger alle mine innlegg med å kalle meg kvalm ekkel horete osv så hadde du skjønt det :)

Uff da,det har jeg ikke fått med meg,det var stygt gjort!

Skrevet

Ja jeg får snart ikke skrevet et eneste innlegg her inne på dol uten at han kommer med en av sine kommentarer på hva han synes om meg. Jeg har skjønt at han ikke liker meg, og har virkelig ikke behov for å høre det hundreogørten ganger.. men han fortsetter og fortsetter..

Survesmutten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...