Gjest this is a signature Skrevet 23. april 2008 Skrevet 23. april 2008 Jeg endret ytelsen (XP redigert) slik at maskina skulle jobbe rasakere, men jeg liker ikke den løsninga som er nå. Har prøvd å gjenopprette systemet for å få tilbake den XPløsninga som var før, men det går ikke. Hvor i kontrollpanelet går jeg for å få tilbake den løsninga som opprinnelig var på maskina? 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. april 2008 Skrevet 23. april 2008 Det skal vel finnes et gjenopprettingstidspunkt, men ikke søren om jeg husker hvordan du finner det. Søk på pc'n og se, evt. finn bruksanvisningen? 0 Siter
roy-even Skrevet 21. mai 2008 Skrevet 21. mai 2008 Det skal vel finnes et gjenopprettingstidspunkt, men ikke søren om jeg husker hvordan du finner det. Søk på pc'n og se, evt. finn bruksanvisningen? svar: gå inn på kontrol panel og trykk på system og ytelse og se på venstre opp hjørnet så finner du svaret der! (får windows xp) lykke til! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.