Gå til innhold

Finne kjole til meg? :)

Anbefalte innlegg

Gjest mora2
Skrevet

hihi...

msn? Så kan jeg sende link. :-)

Ok! :0)

Er på logget, men ser ikke sånn ut..

• Svar 88
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

12

• morsan

9

• bustebeisa

9

• mariaflyfly

6

Skrevet

Lekker?! Jeg hadde en gang en venninne med sånn smak og hun var - eh - av den billigere sorten...

Gyselig spør du meg. Hadde noen stilt i bryllup i en sånn så hadde jeg sperret øynene opp ja - og da IKKE fordi jeg syntes det var lekkert! Kall meg gjerne gammel og prippen.

mariaflyfly
Skrevet

Hva med noe slikt, da? Litt vanskelig å få til vanlig bh under, da, men ettersittende topper holder jo gjerne puppene på plass;-) Evt ha en stroppeløs bh eller teipe puppene*S*

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=12946425&sid=xz5cabXbbqx263575&WT.svl=Link

http://www.snefridshus.no/produkter.aspx?prodid=25&docid=17

Her er noen med litt mer stoff rundt skuldrene:

http://www.kristindesign.no/images/selskapskjoler/1-105.jpg

http://www.kristindesign.no/images/selskapskjoler/1-124.jpg

http://www.kristindesign.no/images/selskapskjoler/13-190-Edit.jpg

Den nr 2 var helt nydelig.

Skrevet

Lekker? *vantro*

De var begge vulgære i mine øyne.

*Puster lettet ut* Jeg begynte virkelig å lure på om gamlehjemmet var neste stopp for meg og min smak...

mariaflyfly
Skrevet

*Puster lettet ut* Jeg begynte virkelig å lure på om gamlehjemmet var neste stopp for meg og min smak...

Nei, gudbedre. Begge de to var bare tacky for meg. Jeg tror jeg har forholdsvis klassisk smak, men ikke gammeldags. I den linken morsan la ut litt høyere opp her, var det en nydelig lysegrønn kjole. Den hadde pent snitt og var kjempeflott.

Skrevet

Nei, gudbedre. Begge de to var bare tacky for meg. Jeg tror jeg har forholdsvis klassisk smak, men ikke gammeldags. I den linken morsan la ut litt høyere opp her, var det en nydelig lysegrønn kjole. Den hadde pent snitt og var kjempeflott.

Ja, den var min favoritt i mitt eget innlegg! :-)

Men jeg strevde litt med å finne kjoler som var slik oventil at man kan ha vanlig bh under - de fleste var med bare skuldre.

Man må jo prøve å finne kjoler som passer ut fra den beskrivelsen pekkaline gir, og som jeg også har sagt til mora2 har hun trukket fram en del kjoler som ikke akkurat passet til "oppdraget", som gikk ut på å tipse om kjoler til en som etter eget utsagn har litt håndtak og helst vil bruke vanlig bh under. Da er ikke akkurat super-tighte kjoler med ryggen bar nesten ned til rompeballene det man er ute etter;-)

Og uansett synes jeg ikke slike kjoler passer i et bryllup.

mariaflyfly
Skrevet

Ja, den var min favoritt i mitt eget innlegg! :-)

Men jeg strevde litt med å finne kjoler som var slik oventil at man kan ha vanlig bh under - de fleste var med bare skuldre.

Man må jo prøve å finne kjoler som passer ut fra den beskrivelsen pekkaline gir, og som jeg også har sagt til mora2 har hun trukket fram en del kjoler som ikke akkurat passet til "oppdraget", som gikk ut på å tipse om kjoler til en som etter eget utsagn har litt håndtak og helst vil bruke vanlig bh under. Da er ikke akkurat super-tighte kjoler med ryggen bar nesten ned til rompeballene det man er ute etter;-)

Og uansett synes jeg ikke slike kjoler passer i et bryllup.

Enig med du. :)

Gjest mora2
Skrevet

Lekker?! Jeg hadde en gang en venninne med sånn smak og hun var - eh - av den billigere sorten...

Gyselig spør du meg. Hadde noen stilt i bryllup i en sånn så hadde jeg sperret øynene opp ja - og da IKKE fordi jeg syntes det var lekkert! Kall meg gjerne gammel og prippen.

Man har forskjellig smak :0)

Gjest mora2
Skrevet

Lekker? *vantro*

De var begge vulgære i mine øyne.

Jeg synes den hvite var fin, men litt for lang ;0)

Gjest mora2
Skrevet

Du og jeg har jaggu forskjellig smak... ;)

He,he, da kommer vi hvertfall ikke i sammen kjole på en evt Dol fest ;0)

Gjest mora2
Skrevet

He, he!

Er jo godt man liker forskjellige ting da :0)

Gjest Trøndertøusa
Skrevet

Jeg synes den hvite var fin, men litt for lang ;0)

Bombe!!:-))

Mary Poppins
Skrevet

De kjolene var tacky etter min smak også, og jeg kan gjerne kle meg litt utfordrende men det må gjøres med stil.

Men godt at ikke alle har lik smak :-)

mariaflyfly
Skrevet

De kjolene var tacky etter min smak også, og jeg kan gjerne kle meg litt utfordrende men det må gjøres med stil.

Men godt at ikke alle har lik smak :-)

Jepp. Å kle seg litt utfordrende er pent så lenge man har kroppsfasong til det, og ikke minst så lenge man holder seg innafor grensa for hva som bare blir tacky. For det er overhodet ikke stilig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...