Gå til innhold

Overgrep???


mchey

Anbefalte innlegg

Er det overgrep hvis et annet barn på samme alder, når en er ca 10, får en til å være med på en intim handling, når en t.o.m. i voksen alder fortsatt føler seg skitten pga av det???

Er det overgrep (voldtekt?) når en selv nettopp har fylt 15, og kjæreste er 19, og han i måneder har mast om sex og til slutt får viljen sin når jeg er veldig full på en fest??? (Mitt første kyss var ca tre måneder før dette...).

Også hva med når han en gang, litt etter, kom på nattebesøk etter en fyllekule på byen, til mitt jenterom, og jeg lar meg presse til sex i få sekunder for så i panikk å dytte han vekk? Jeg sa ikke nei. Han skjelte meg ut. Etter dette hadde jeg ikke sex på 4 år. Var det overgrep?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hidi, the scorpion

Det er det bare du som vet. Hva du føler er jo avgjørende for deg, men strafferettslig er det neppe noe å forfølge, dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Det viker isåfall som om det er overgrep for deg. Det virker som om du har problemer med å sette grenser og lar andre ta "ansvaret".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...