Gå til innhold

Hva hater du mest? F/U

Anbefalte innlegg

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg hater barn og tenåringer som tror de er verdens midtpunkt.... (Har akkurat sett en bortskjemt tenåring sin fest)

Foreldre som oppdrar et slikt avkom hater jeg kanskje mer:(

• Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Jølsen

8

• mrxx

7

• GeirB

6

• hidi, the scorpion

6

sort som natta
Skrevet

jeg hater overgrep mot barn,incest mishandling av barn,urettferdighet,å misbruke andre... men var neppe den slags du lurte på?

ellers hater jeg løgn,falskhet,tråkke på andre for å bedre eget inntrykk

Gjest mandolina
Skrevet

Alt i familien med forholdsvis små barn, dreier seg om deres behov, derfor tror de at de er navlen i verden.

Alle tenåringer tror at alt bare dreier seg om dem.

Og blir frustrerte når de oppdager at de bare er en liten del av verden.

Det er helt vanlige fenomener, og avtar, når barna blir voksne.

Hilsen

Gjest mora2
Skrevet

Unger som slår, spytter og skriker mot foreldrene.

Kjenner jeg har lyst å fille riste de litt...

Hundeeiere som slipper hundene løs som de vil, for de ikke orker å gå en tur med de...

Og jeg hater alle disse dyretragediene som snart vil eksplodere.

At folk ikke kan ta ansvar for kjæledyret sitt når det blir ferie.

Jeg hater de mennesker som ser ned på andre, og tror de er mye bedre selv. Jeg hater mennesker som kun er ute etter makt og rikdom.

Men hater jeg egentlig dette...Hat er et sterk ord...

Jeg hater narkotika, det vet jeg at jeg hater.Og jeg hater de som selger det, og lever godt på andres lidelser.

Dette var dagens utbrudd ;0)

hidi, the scorpion
Skrevet

jeg hater overgrep mot barn,incest mishandling av barn,urettferdighet,å misbruke andre... men var neppe den slags du lurte på?

ellers hater jeg løgn,falskhet,tråkke på andre for å bedre eget inntrykk

Det var faktisk ikke i mine tanker engang...! Men selvfølgelig hater jeg det intenst, men tar det vel mer som en selvfølge at alle hater slik dritt.

Jeg hater urettferdighet, selvgodhet og maktsyke mennesker mer enn det jeg hater sure, misfornøyde tenåringer. Jeg skrev i øyeblikkets hete, og det er aldri lurt;)

hidi, the scorpion
Skrevet

Alt i familien med forholdsvis små barn, dreier seg om deres behov, derfor tror de at de er navlen i verden.

Alle tenåringer tror at alt bare dreier seg om dem.

Og blir frustrerte når de oppdager at de bare er en liten del av verden.

Det er helt vanlige fenomener, og avtar, når barna blir voksne.

Hilsen

Det gjør ikke det for alle, dessverre. Så nettopp et tenåringsprogram fra England, noen vil aldri la seg "falle ned fra tronen", og det provoserer meg enormt...

Kjøpe dyre klær, ha de dyreste bursdager, de hotteste band som skal spille der, de dyreste gavene etc etc. Hvem bryr seg om ett øyeblikk om at halve verdens barn sulter....?

Gjest mandolina
Skrevet

Det gjør ikke det for alle, dessverre. Så nettopp et tenåringsprogram fra England, noen vil aldri la seg "falle ned fra tronen", og det provoserer meg enormt...

Kjøpe dyre klær, ha de dyreste bursdager, de hotteste band som skal spille der, de dyreste gavene etc etc. Hvem bryr seg om ett øyeblikk om at halve verdens barn sulter....?

Åh, jeg trodde du snakket om barn og tenåringer generelt.

Hilsen

hidi, the scorpion
Skrevet

Unger som slår, spytter og skriker mot foreldrene.

Kjenner jeg har lyst å fille riste de litt...

Hundeeiere som slipper hundene løs som de vil, for de ikke orker å gå en tur med de...

Og jeg hater alle disse dyretragediene som snart vil eksplodere.

At folk ikke kan ta ansvar for kjæledyret sitt når det blir ferie.

Jeg hater de mennesker som ser ned på andre, og tror de er mye bedre selv. Jeg hater mennesker som kun er ute etter makt og rikdom.

Men hater jeg egentlig dette...Hat er et sterk ord...

Jeg hater narkotika, det vet jeg at jeg hater.Og jeg hater de som selger det, og lever godt på andres lidelser.

Dette var dagens utbrudd ;0)

Jeg er enig i alle dine punkter, mora2;)

Og at uskyldige liv går tapt (barn og dyr) er bare avskyelig. De er så avhengige av vår medfølelse, og å bryte den er horribelt:(

hidi, the scorpion
Skrevet

Åh, jeg trodde du snakket om barn og tenåringer generelt.

Hilsen

Jeg gjør jo det, men ble litt farget av den serien...

Og jeg tror at det finnes mange slike bortskjemte barn i Norge, ikke i den skalaen kanskje, men de finnes...

Gjest mandolina
Skrevet

Jeg gjør jo det, men ble litt farget av den serien...

Og jeg tror at det finnes mange slike bortskjemte barn i Norge, ikke i den skalaen kanskje, men de finnes...

Jeg tror at det er et fåtall ungdommer, som ikke blir vanlig gode, borgere når de blir voksne.

Hilsen

Skrevet

Å hate er ganske så sterkt!!

Derfor er det "kun" pedofile, barne- og dyremishandlere jeg hater!

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg tror at det er et fåtall ungdommer, som ikke blir vanlig gode, borgere når de blir voksne.

Hilsen

Heldigvis, så blir de fleste normale, men jeg klarer å ergre meg over de som ikke blir det.....

Jeg har hatt kontakt med mange ungdommer opp gjennom årene, og de har _ikke_ vært slike egoister i utgangspunktet! Mine ungdommer har vært helt vanlige, ikke sosser.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Pedofile, og overgripere av alle slag.

Misliker dessuten meget sterkt krisemaksimering av alt og ingenting. Eks blåse om og lage skandale historier av intet.

Skrevet

Jeg er enig i alle dine punkter, mora2;)

Og at uskyldige liv går tapt (barn og dyr) er bare avskyelig. De er så avhengige av vår medfølelse, og å bryte den er horribelt:(

Enig!

Skrevet

Jeg hater folk som faktisk tror at Norge er et land!

Gjest mandolina
Skrevet

Jeg hater folk som faktisk tror at Norge er et land!

Ja for det er et iland.

Skrevet

Ja for det er et iland.

Du er lur vet du. Hjelp.

Skrevet

Eg hater sosionomer og skravlekjerringer!

Takk, der sparte du meg for et par stofer på tastaturet.

Skrevet

Takk, der sparte du meg for et par stofer på tastaturet.

Bare hyggelig. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...