Gå til innhold

Hva hater du mest? F/U

Anbefalte innlegg

• Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Jølsen

8

• mrxx

7

• GeirB

6

• hidi, the scorpion

6

Skrevet

Eg hater sosionomer og skravlekjerringer!

Ja hva er det med sosionomer?

Men jeg har med tiden møtt en del hyggelige sosionomer også, skal sies.

trollemor;o)
Skrevet

Du er lur vet du. Hjelp.

Hva er det med deg i dag? Lenge siden du har fått deg noe(n)?

Ilovenewyork
Skrevet

Hater en del egentlig når jeg tenker meg om...her er litt av det:

-hater mest av alt barnemishandlere og pedofile.

-folk som sniker i kø

-snyltere

-falske folk

-å være hos tennlegen

-å ta underlivsundersøkelse......ikke bare hater jeg det,men flaut er det også..:o).

Osv..

Skrevet

Ja hva er det med sosionomer?

Men jeg har med tiden møtt en del hyggelige sosionomer også, skal sies.

''Ja hva er det med sosionomer?''

Ikkje vet eg, men det er en egen rase!

Har møtt hyggelige (og dyktige!) sosionomer eg og, men det er ikkje akkurat så mange av de.

Gjest Flytte-lasset
Skrevet

Damer som jobber på lønningskontor!! Fy F for en rase,, spesiellt i kommune-Norge:-(( En haug med suure drittkjerringer, som ruger på pengene, som om det var deres egen ukelønn de spanderer av%&&//%)

Skrevet

''Ja hva er det med sosionomer?''

Ikkje vet eg, men det er en egen rase!

Har møtt hyggelige (og dyktige!) sosionomer eg og, men det er ikkje akkurat så mange av de.

Jeg tror ikke det er en egen rase. Men noen er det med noen av dem. Skulle vært interessant å vite hva det var.

Skrevet

Tror du noen virkelig orker det?

Gjest näljekymmentekaksi
Skrevet

De som er ansvarlige for at datteren min døde. De(n) som ikke fulgte rutinene da jeg fikk undersøkt en svulst ved et spesialistsenter, slik at den fikk vokst over år og spredd seg, slik at jeg sansyligvis dør av den i løpet av få år.

Skrevet

Klart noen orker det! :-)

Dessuten, er det slik at kona di får betalt for å være sammen med deg, eller kompanserer hun med noe annet?

Skrevet

Nei.

Skrevet

Klart noen orker det! :-)

Dessuten, er det slik at kona di får betalt for å være sammen med deg, eller kompanserer hun med noe annet?

Hehe, du prøver og prøver, men ikke rart du klarer.

Jeg har ingen tro på at noen orker å ha sex med deg, men ikke for det, det finnes vel alltids likesinnede.

Skrevet

Kan ikke huske at jeg har hatet noe/noen.

Men misliker autoritære overgrep, vold, folk som sparker nedover, inkompetanse der kompetanse fordres, smuler på gulvet og dårlig sex.

Skrevet

Ja, da har du mange å hate. Jeg tror du bruker feil ord. På norsk er å hate et meget sterkt uttrykk.

Mary Poppins
Skrevet

Jeg har ingen tro på at noen orker å ha sex med deg, men ikke for det, det finnes vel alltids likesinnede.

Jeg mener å huske at han har skrevet at han er jomfru en gang her inne. Det ville isåfall ikke vært overraskende, både med tanken på hans syn på sex, og måten han rett og slett er på..

Skrevet

Jeg mener å huske at han har skrevet at han er jomfru en gang her inne. Det ville isåfall ikke vært overraskende, både med tanken på hans syn på sex, og måten han rett og slett er på..

Jeg tror Jølsen slites mellom påvirkningen fra sin families kulturbakgrunn og den norske. Det kan også hende det er to i samme husstand som skiftes på å være Jølsen, f. eks. to søstre eller en av hvert kjønn. Jeg ser for meg at hun lever i en storfamilie, og at de driver tyrkisk eller gresk restaurant. Hun nevner av og til småbarn som løper omkring.

Skrevet

Forundrer meg ikke av de grunnene du nevner. Ikke rart h*n er grinete på andre som har et sexliv.

trollemor;o)
Skrevet

he he, nei ikke når han er så sur. Ellers aner jeg lite om Jølsen.

Skrevet

Hater folk som tror de er bedre enn alle andre, og folk som ser ned på andre bare pga de ikke er akkurat som dem selv..

Og folk som skryter så jævlig om at alt de har og eier er så fint og flott.

Skrevet

Jeg klarer alt, i motsetning til tilbakestående amøber som ikke har annet enn skumgummi mellom ørene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...