Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En som ikke koster for mye, men som er grei å innstallere og som er bra nok.

Gjest Helenemor
Skrevet

Telenor sine routere er veldig greie. Men usikker på hvor mye de koster.. Må nok regne med litt over 1000 kr kanskje..

Gjest ChiengMai
Skrevet

Har Linksys, den fungerer helt fint.

Skrevet

Sjekk heller www.hardware.no . Her inne har ikke folk så mye peiling.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Sjekk heller www.hardware.no . Her inne har ikke folk så mye peiling.

Nåaj, er sikkert en del som greier svare på såpass enkle spørsmå som om man vet om en router som fungerer greit og er lett å sette opp.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Telenor sine routere er veldig greie. Men usikker på hvor mye de koster.. Må nok regne med litt over 1000 kr kanskje..

Men hva om ho ikke har bredbånd med Telenor da får ho likevel kjøpt Telenor-router?

Gjest this is a signature
Skrevet

Nåaj, er sikkert en del som greier svare på såpass enkle spørsmå som om man vet om en router som fungerer greit og er lett å sette opp.

Jeg sletta ATI Catalyst Center - og har i ettertid vært plaget med den ene driveren (skjerm).

Og nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre for å få det i orden igjen...

Skjermen er egentlig som vanlig, men i starten kom det opp en veileder for installering av maskinvare. Men jeg fant ikke den som manglet på maskina. Har ikke drivere på cd-rom heller tror jeg.

Kan du hjelpe..?

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg sletta ATI Catalyst Center - og har i ettertid vært plaget med den ene driveren (skjerm).

Skjermen er egentlig som vanlig, men i starten kom det opp en veileder for installering av maskinvare. Men jeg fant ikke den som manglet på maskina. Har ikke drivere på cd-rom heller tror jeg.

Kan du hjelpe..?

Sorry, jeg vet ikke hva ATI Catalyst Center er til en gang, selv om jeg regner med det har noe med skjermkort/drivere å gjøre ettersom det er ATI.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Hvor mye koster den?

Min Linksys kosta rundt 1100 kroner, men den ble kjøpt lokalt. Er kanskje billigere å bestille via nettet?

Skrevet

Kan du hjelpe..?

Hent ned driverpakken fra nettet. Da reinstalleres hele greia.

Gjest this is a signature
Skrevet

Hent ned driverpakken fra nettet. Da reinstalleres hele greia.

How and where? Har ikke peil

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...