Gå til innhold

Finnes slike små gressklippere fortsatt?

Anbefalte innlegg

Gjest uff ellemann
Skrevet

Husker at min bestefar hadde en slik liten håndholdt gressklipper(type strykejernstørrelse), men finnes disse fortsatt? Hvis så, noen som vet om hvor de selges?

Gjest ChiengMai
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1210697106' post='3873959]

Min er 2 år gammel, og har en klippebredde på 40 cm og heter Husqvarna 540. Det er den dyreste utgaven som er stillegående, kosta ca 1100 kr, på Eik.

http://www.norway.husqvarna.com/node1556.aspx?pid=1095

Jøss, du må ha litt av et strykejern!! :-D

Gjest uff ellemann
Skrevet

http://scaptocs.bosch-pt.com/boptocs-sca/Category.jsp;jsessionid=FF082E3CF84B26DE85A615404CF7DCB3?division=aw&language=no-NO&ccat_id=9679

Mulig det er noe slikt du tenker på? Min mor hadde iallefall en som ligner, iallefall om du bruker den kniven som er til kantklipping (ikke hekksaksen)..

Se der ja, det er akkurat en slik jeg søker. Takker songbirdy :)

Synes du ikke den på linken(til songbirdy) ligner på et strykejern, ChiengMai?

Skrevet

hihi... ja, den ligner på et strykejern! :P

Trodde jeg hadde sett et sånt forlenger-skaft som man kunne få til den der... slik at man slapp å sitte nede når man klippet. Men det har jeg ikke funnet hittil... ;)

Men det er kanskje litt av kosen - å sitte ned å gi "special care" til kanten akkurat DER! :)

Gjest ChiengMai
Skrevet

''Synes du ikke den på linken(til songbirdy) ligner på et strykejern, ChiengMai?''

Jo, men det gjorde definitivt ikke den på linken til Lotte. ;-O

Skrevet

Jøss, du må ha litt av et strykejern!! :-D

*hahaha* Jepp, kjører rulle-varianten! *s*

Jeg kunne ikke drømme om den lille dingsen som songbiry fant fram. Har aldri sett den før!

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1210697106' post='3873959]

Min er 2 år gammel, og har en klippebredde på 40 cm og heter Husqvarna 540. Det er den dyreste utgaven som er stillegående, kosta ca 1100 kr, på Eik.

http://www.norway.husqvarna.com/node1556.aspx?pid=1095

Hehe, du må være sterk du ;) *Håndholdt* Du, hva holder du andre gressklippere med? *mobbmobb* :)

Skrevet

Hehe, du må være sterk du ;) *Håndholdt* Du, hva holder du andre gressklippere med? *mobbmobb* :)

*fnis*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...