Gå til innhold

Mer bunadsfrustrasjon

Anbefalte innlegg

mariaflyfly
Skrevet

Jeg prøvde akkurat bunaden min for å dobbeltsjekke at den passa - og siden jeg har tatt av 7 kg i vekt, var jeg kjepphøy nok til å tro at kanskje hektene på beltet måtte flyttes litt innover før den store dagen.

Vel, den gang ei. Den helsikes bunaden var fortsatt pokker så trang, og beltet var det så vidt at jeg fikk igjen. Så da kan jeg belage meg på nok en 17. mai med åndenød pga oksygenmangel i den dumme bunaden mens jeg drar 10-12 Ave Maria'er om at alle hektene skal holde.

Barnevakt er herved skaffa for kvelden, slik at mor skal komme seg en tur på treningssenteret, for her må det forbrennes! :(

*gretten*

Gjest togli
Skrevet

Huff og huff.. Du får se det positive i det. Nå får du trent enda mer *optimist*

Bunaden er sikkert bare trang ved puppene *trøste*

mariaflyfly
Skrevet

Huff og huff.. Du får se det positive i det. Nå får du trent enda mer *optimist*

Bunaden er sikkert bare trang ved puppene *trøste*

Hehe, var det enda så vel. :/

Skrevet

Hehe, var det enda så vel. :/

Suppekur _hele_ 16.mai? ;p

Gjest prust
Skrevet

Jeg fikk skikkelig fniselatter av innlegget ditt, flyfly - og leste det høyt for min kjære.

Han satt imidlertid dypt opptatt i en mail og trakk bare skjevt på munnviken.....

Ingenting kan være verre enn bunad i barnedåp to måneder etter fødselen: Jeg var kjepphøy og hadde ikke prøvd bunaden før om morgenen barnedåpen skulle være. Vanligvis går det sølvbåndet i kryss 6-8 ganger foran vesten - denne gangen gikk det 3 ganger med et nødskrik!!! Så barnfager var jeg blitt!

Og når gullungen begynte å pipe like før vi skulle inn i kirka og nektet å ta flaske, var mor dypt tomatrød av stress med å vikle opp igjen sølvbånedt, kneppe opp vesten, slenge ut en pupp og servere melk før guttebassen sovnet søtt igjen. På alle bilder fra kirka er jeg mørkemørkerød i fjeset og blank av svette!!!!!

Lykke itl med treningen da - og ikke hold pusten for lenge av gangen på 17. mai :-)

Gjest prust
Skrevet

Jeg fikk skikkelig fniselatter av innlegget ditt, flyfly - og leste det høyt for min kjære.

Han satt imidlertid dypt opptatt i en mail og trakk bare skjevt på munnviken.....

Ingenting kan være verre enn bunad i barnedåp to måneder etter fødselen: Jeg var kjepphøy og hadde ikke prøvd bunaden før om morgenen barnedåpen skulle være. Vanligvis går det sølvbåndet i kryss 6-8 ganger foran vesten - denne gangen gikk det 3 ganger med et nødskrik!!! Så barnfager var jeg blitt!

Og når gullungen begynte å pipe like før vi skulle inn i kirka og nektet å ta flaske, var mor dypt tomatrød av stress med å vikle opp igjen sølvbånedt, kneppe opp vesten, slenge ut en pupp og servere melk før guttebassen sovnet søtt igjen. På alle bilder fra kirka er jeg mørkemørkerød i fjeset og blank av svette!!!!!

Lykke itl med treningen da - og ikke hold pusten for lenge av gangen på 17. mai :-)

Mente altså barMfager, ikke barnfager!!!!

Men sånn går det når en skriver ved midnatt med et deilig glass rødvin innabords!!!!

Nå skal jeg stupe i seng! I morgen tidlig skal jeg løpe den lange runden rundt vannet her - ca en time :-)

mariaflyfly
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1210886826' post='3875774]

Suppekur _hele_ 16.mai? ;p

Over mitt lik! Men nå er jeg på vei til treningssenteret igjen. Mulig jeg rekker en økt i hjembyen din i kveld også...? :/

mariaflyfly
Skrevet

Takk. ;)

Kos dere i morra dere også. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...