Gjest vi tar det på privaten Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 jeg søker en film der jeg kan tenne kjærsten med en film der man ser folk elsker hett og lidenskaplig, en sånn klissefilm med masse romantikk og sånt de fleste spyr av.. men vi liker det! vi finner det ikke da:( tips? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Den første filmen som datt oppi hodet mitt nå, var en film med Mickey Rourke og Carre Otis(?). Filmen ble nok spilt inn på slutten av -80 tallet? Husker ikke hva den handlet om, men var en del dampende scener der tror jeg Titanic blir kanskje for "snill"? Hva med den filmen av Nicole Kidman og Tom Cruise da? Eye's wide et-eller-annet? Ikke husker jeg innholdet i den filmen heller, men husker det var diskusjoner om sex-scenene... 0 Siter
Soulshine Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Den første filmen som datt oppi hodet mitt nå, var en film med Mickey Rourke og Carre Otis(?). Filmen ble nok spilt inn på slutten av -80 tallet? Husker ikke hva den handlet om, men var en del dampende scener der tror jeg Titanic blir kanskje for "snill"? Hva med den filmen av Nicole Kidman og Tom Cruise da? Eye's wide et-eller-annet? Ikke husker jeg innholdet i den filmen heller, men husker det var diskusjoner om sex-scenene... 9 1/2 weeks med Kim Basinger er det sikkert du tenker på 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Den første filmen som datt oppi hodet mitt nå, var en film med Mickey Rourke og Carre Otis(?). Filmen ble nok spilt inn på slutten av -80 tallet? Husker ikke hva den handlet om, men var en del dampende scener der tror jeg Titanic blir kanskje for "snill"? Hva med den filmen av Nicole Kidman og Tom Cruise da? Eye's wide et-eller-annet? Ikke husker jeg innholdet i den filmen heller, men husker det var diskusjoner om sex-scenene... Ja, Eyes Wide Shut oser av sex og fortrengte følelser :-). 0 Siter
Gjest togli Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 9 1/2 weeks med Kim Basinger er det sikkert du tenker på Stemmer det! Han har spilt med Carre Otis i "Wild orchide" eller noe sånt...tror jeg... 0 Siter
Soulshine Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Stemmer det! Han har spilt med Carre Otis i "Wild orchide" eller noe sånt...tror jeg... Det stemmer En film jeg forøvrig ikke synes er spesielt bra 0 Siter
Gjest togli Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Det stemmer En film jeg forøvrig ikke synes er spesielt bra Jeg husker bare t jeg har hørt om filmen. Aner ikke om jeg har sett den ;-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Den første filmen som datt oppi hodet mitt nå, var en film med Mickey Rourke og Carre Otis(?). Filmen ble nok spilt inn på slutten av -80 tallet? Husker ikke hva den handlet om, men var en del dampende scener der tror jeg Titanic blir kanskje for "snill"? Hva med den filmen av Nicole Kidman og Tom Cruise da? Eye's wide et-eller-annet? Ikke husker jeg innholdet i den filmen heller, men husker det var diskusjoner om sex-scenene... Eyes wide shut - er en erotisk film ja! Vi har sett den flere ganger, og liker den godt :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.