Gjest prust Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Pleier det ikke å være borte på parkeringsplassen ved svømmehallen? Eller kanskje helt ute på Tangen kanskje? Vi er ikke noe tivoli-folk, så jeg har ikke lagt merke til noe annose for det. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Skrevet 15. mai 2008 Pleier det ikke å være borte på parkeringsplassen ved svømmehallen? Eller kanskje helt ute på Tangen kanskje? Vi er ikke noe tivoli-folk, så jeg har ikke lagt merke til noe annose for det. Tresse, sier hun.... 0 Siter
Gjest prust Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Tresse, sier hun.... Hvem sier Tresse? Men de kan jo ikke rigge til et digert tivoli der hvor alle ungene kommer etter toget??????? Da finner jeg jaffal ikke mine to - hadde store problemer med å finne han eldste i fjor.... 0 Siter
bustebeisa Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 De siste årene har det vært helt ytterst på tangen. Altså utforbi bystranda. Bobilcampen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.