Gå til innhold

Hvilken er finest?

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg så ut som ei skikkelig budeie. Ærlig talt. :( Nei, den blir nok hengende på loftet til Datra kan bruke den. ;)

Men alle ser vel ut som mer eller mindre sexy budeier i bunad - er ikke det meningen'a?

;P

• Svar 84
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Persille1365381127

24

• mariaflyfly

10

• morsan

8

• ....AV

4

Gjest togli
Skrevet

Jeg synes Oslodrakta var hakket finere. Er ikke så veldig begeistra for slike "gravide-bunader" ;-)

(sorry, håper jeg ikke fornærma noen :-/)

Gjest eks-hallingen
Skrevet

Jubileumsdrakta er da ingen bunad .......

Hallingbunaden er flott, den du viser til syns jeg ikke var fin pga at den var for kort, Hallingbunaden skal være fotsid.

Jeg går for Hallingbunaden .....

Persille1365381127
Skrevet

Jubileumsdrakta er da ingen bunad .......

Hallingbunaden er flott, den du viser til syns jeg ikke var fin pga at den var for kort, Hallingbunaden skal være fotsid.

Jeg går for Hallingbunaden .....

Min er fotsid - men det var denne jeg fant bilde av da...

Nei, det er ingen bunad - men festdrakten brukes i de samme anledningene.

Persille1365381127
Skrevet

Jeg synes Oslodrakta var hakket finere. Er ikke så veldig begeistra for slike "gravide-bunader" ;-)

(sorry, håper jeg ikke fornærma noen :-/)

Heh, går helt fint :)

Det er jo derfor jeg vil ha den andre også :)

Persille1365381127
Skrevet

Ja, den er kjempefin! :) Men når jeg plutselig var litt bredere over hoftene enn hva jeg hadde vært før barnefødselen, og veide 63 kg istedetfor 58 var den virkelig ikke særlig snerten lenger. Ihvertfall ikke på meg. ;)

Heh, antagelig er det bare noe du ser - for om du ser deg rundt i morgen vil du se de rareste figurer ;)

mariaflyfly
Skrevet

Heh, antagelig er det bare noe du ser - for om du ser deg rundt i morgen vil du se de rareste figurer ;)

''Heh, antagelig er det bare noe du ser - for om du ser deg rundt i morgen vil du se de rareste figurer ;)''

Hehe, godt poeng. :)

Persille1365381127
Skrevet

Pst, jeg leste (som så ofte) for fort, og mente jo (som så ofte) det motsatte av hva jeg sa. Kfr. mitt svar til Geir over. I den grad det har noen betydning :P.

Skjønte det ;)

Var derfor jeg ikke kommenterte det....

Persille1365381127
Skrevet

''Heh, antagelig er det bare noe du ser - for om du ser deg rundt i morgen vil du se de rareste figurer ;)''

Hehe, godt poeng. :)

Meg for eksempel! ;)

mariaflyfly
Skrevet

Meg for eksempel! ;)

I teltet ditt? *knegg*

Skrevet

Meg for eksempel! ;)

Og _meg_ - dog uten "telt"! ;-)

Rar lell....

Persille1365381127
Skrevet

I teltet ditt? *knegg*

Jepp! Men i morgen er det kanskje like greit, jeg kan jo lett ha på superundertøy (som også er planen) uten at noe synes...

;)

mariaflyfly
Skrevet

Og _meg_ - dog uten "telt"! ;-)

Rar lell....

Hva slags "telt" har du, da? ;)

Skrevet

Hva slags "telt" har du, da? ;)

Jeg har jo ikke telt, sier jeg jo! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...