Flaxseed Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 Er det ikke slik at når man har tidsbegrenset ufør så blir man ikke trukket skatt nå i sommer? Hvis så, er det i mai eller juni man får den skattefrie utbetalingen? På attføring i fjor fikk jeg skattefri utbetaling så vidt jeg husker. 0 Siter
Flaxseed Skrevet 16. mai 2008 Forfatter Skrevet 16. mai 2008 Fant det ut ved å se på en kontoutskrift fra i fjor i nettbanken. Det er halv skatt og den utbetalingen er i juni. 0 Siter
Flaxseed Skrevet 16. mai 2008 Forfatter Skrevet 16. mai 2008 Fant det ut ved å se på en kontoutskrift fra i fjor i nettbanken. Det er halv skatt og den utbetalingen er i juni. Vent en halv. Jeg fikk utbetaling to ganger pr. mnd. på attføring og jeg så nå at både den i slutten av juni og den i begynnelsen av juli var skattefrie. Det må bety at utbetalingen i juni blir skattefri for oss på tidsb. ufør. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 Tidsbegrenset ufør gir en skattefri utbetaling, det er juni eller juli. Tror det var juni, men skal ikke si det helt sikkert. Det som er sikkert, er at om du ikke har sagt noe til NAV selv om trekk av skatt, får du en utbetaling om sommeren uten skattetrekk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.