Gå til innhold

smerter i beinet

Anbefalte innlegg

Gjest Rutusla
Skrevet

Jeg har ofte smerter i beinet i foten (ikke foten, men virker nesten som det er selve beinet), samme smertene har jeg også noen ganger i beinet i håndleddet, underarmen.

Da jeg var liten sa fastlegen min alltid til mine foreldre at dette var voksesmerter (uten at jeg hadde noen nærmere undersøkelser på dette)

Jeg er nå nærmere 30 og disse smertene har jeg enda, da spesielt om jeg har vært veldig aktiv denne eller forutgående dag.

Men spesielt om jeg har vært kald, eller om det er trekk.

Smertene er ikke like intense nå som da jeg var liten (da jeg ofte hadde så vondt at jeg ikke klarte å gå) men de er fruktelig ubehaglige og uvelkommen.

Er det andre med samme symptomer som vet hva dette kan være?

Gjest sjuksyster
Skrevet

Kan det være gikt?

Jeg har noe lignende, det kommer og går. Har alltid tenkt på det som gikt fordi det går over når jeg tar på meg varmere klær.

Gjest Rutusla
Skrevet

Kan det være gikt?

Jeg har noe lignende, det kommer og går. Har alltid tenkt på det som gikt fordi det går over når jeg tar på meg varmere klær.

Ja, kanskje. Er noen andre som har nevnt at det kan være det. I allefall at det høres slikt ut.

Skal ta en tur til legen uansett, er kanskje greit å få en avklaring :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...