Gå til innhold

Hvordan husker servitørene hva folk skal ha?

Anbefalte innlegg

Gjest best wishes
Skrevet

jeg har vært på Cafe/restaurant og jeg blir alltid like overrasket over servitører og kelnere som tar imot bestillinger uten å skrive den ned.

Har de bedre hukommelse enn folk flest, eller er det tillært?

Gjest mandolina
Skrevet

Det er vel en del av jobben.

Alle andre jobber krever også at en skal huske forskjellige ting.

Hilsen

Skrevet

Jeg opplever at detaljer i bestillingen min (type saus, hvor mye biff skal være stekt, hva som skal være på pizzaen og hvilket tilbehør jeg bestiller) stort sett alltid er feil. Og om jeg ber dem notere blir de fornærmet.

Håpløst, de burde absolutt notere.

mumitrollet
Skrevet

Aner ikke, forsøkte meg som servitør i studietiden men gav det raskt opp. Ble bare rot!

Skrevet

Har tenkt på det samme selv! Jeg hadde ekstrajobb som servitør for ørten år siden og skrev ned alt!! ;-)

Gjest minnah
Skrevet

Godt spørsmål.. i min korte karriere som servitør skulle jeg kun ta drikkebestillinger, men måtte likevel tegne opp bordene mine og notere bestilling for hver enkelt...

Sier seg vel selv hvorfor den karrieren tok slutt :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...