Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I år har jeg feiret dagen fra 0900 til 1800 men da er jeg også utslitt.

Hva gjør dere andre hele dagen, eller om kvelden, da? Vennetreff og enda mere mat? Føler at jeg ikke strekker til når jeg sitter alene akkurat nå. Skulle gjerne hatt en gubbe å slappe av sammen med nå om kvelden iallfall, at det var noen i heimen. Men å prate og spise og drikke med venner både dag og kveld, blir bare for mye.

Hvordan er det med andre som ikke har småbarn lenger?

Skrevet

Jeg har unger, men de er hos faren, jeg dro derfra i 16:30-tiden for å tilbringe resten av dagen hos min kjære. Her har jeg puslet litt i hagen med å vanne litt, sullet litt på nettet, jabbet litt med kjæresten og en kompis av ham som er her og så skiftet jeg til treningstøy og løp ut. Jogget sesongens første 5-km! :o) Har så dusjet og spist et par brødskiver og slapper nå av i en godstol med laptopen mens kjæresten og kompisen sitter med hvert sitt trekkspill og spiller litt. :o)

Skrevet

Den har vart helt til nå. Har nettopp kommet hjem.

trollemor;o)
Skrevet

Dagen starter kl 07.00 (Dvs at vi må opp kl 06.15) Var ferdig med dagen kl 20.30. Jeg er faktisk ikke sliten...Dagen gikk fort og vi hadde et kaldt, men flott vær:o)

Skrevet

Har små barn, da. Sto opp 6.30, var på skolen 7.45 til flaggheising. Program mer eller mindre i ett til 22.30, i morgen blir nok en rolig dag.

Skrevet

Vår dag begynte halv åtte og sluttet klokka 23:00. Flott.

Jeg tror det som sliter meg mest ut er alle inntrykkene og surret av stemmer. Oppmerksom på alt man ser og hører i tillegg til at man skal ha øye med barn og ting &tang. Og lite sitting selvsagt....

Gjest sovebortdagen
Skrevet

Jeg sov fra 06 til 19. Herlig å slippe maset.

Gjest Flytte-lasset
Skrevet

Jeg sov fra 06 til 19. Herlig å slippe maset.

Heldig du,, skal legge meg nå jeg..

Gjest sovebortdagen
Skrevet

Heldig du,, skal legge meg nå jeg..

Det skal jeg også om litt. Må bare ha litt kveldsmat først. Tar på å sove hele dagen. Kan ikke det i morgen. Må på polet.

candyqueen_83
Skrevet

Jeg har unger, men de er hos faren, jeg dro derfra i 16:30-tiden for å tilbringe resten av dagen hos min kjære. Her har jeg puslet litt i hagen med å vanne litt, sullet litt på nettet, jabbet litt med kjæresten og en kompis av ham som er her og så skiftet jeg til treningstøy og løp ut. Jogget sesongens første 5-km! :o) Har så dusjet og spist et par brødskiver og slapper nå av i en godstol med laptopen mens kjæresten og kompisen sitter med hvert sitt trekkspill og spiller litt. :o)

Trekkspill :P

Skrevet

Trekkspill :P

Jeg synes det er kjempekos når kjæresten spiller trekkspill for meg. :o) Særlig når han prøver seg på diverse kjærlighetssanger. :o)

Skrevet

Jeg synes det er kjempekos når kjæresten spiller trekkspill for meg. :o) Særlig når han prøver seg på diverse kjærlighetssanger. :o)

Trekkspill?!?!?!! KOS?!?!?!! OMG:-)

Skrevet

Trekkspill?!?!?!! KOS?!?!?!! OMG:-)

Jaaaa! Nå prøvde han å få meg til å spille også! *Hahahahaha* Morsomt, men det hørtes ut som en panikkslagen girs...!

Skrevet

Jaaaa! Nå prøvde han å få meg til å spille også! *Hahahahaha* Morsomt, men det hørtes ut som en panikkslagen girs...!

Trekkspill er pr.definisjon KULT!:-) Kos deg masse, Lillemus!:-) Jeg spiller fele sjøl, og det er iallefall KUUUULT!;-)

Skrevet

Trekkspill er pr.definisjon KULT!:-) Kos deg masse, Lillemus!:-) Jeg spiller fele sjøl, og det er iallefall KUUUULT!;-)

Yes! Det er moro! Han har et stort knappespill og et lite pianospill og det var det lille han prøvde å få meg til å spille på. :o) Nå er jeg fullstendig tonedøv og helt uten "takt og tone", men det var morsomt å prøve!

Jeg smelter jo helt når han sitter og klunker og spiller Kjærlighetsvisa til meg må vite! :o)

Skrevet

tenker bare på gamle gubber på landet når jeg tenker på trekkspill :P

Skrevet

tenker bare på gamle gubber på landet når jeg tenker på trekkspill :P

Han er bare 40 år da! Noen dager ennå... ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...