Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gi slipp på 17.mai nå dah...! ;o)

Straks er det den 18. mai, og jeg gleder meg. Jeg jubler av glede for at dagen i dag går mot slutten! Jippi! :)))))))

Skrevet

Næsj, i dag ble det jo nydelig vær og allting - i morra melder de vel drittvær igjen. :o(

Men jeg har vært ute og jogget sesongens første 5-km i kveld så jeg er fornøyd! :o)

Skrevet

Ja, det er deilig å være ferdig, ungene koste seg stort sett da. Det er det viktigste.

-og i morgen er det faktisk meldt fint vær igjen her!

Skrevet

Ja, det er deilig å være ferdig, ungene koste seg stort sett da. Det er det viktigste.

-og i morgen er det faktisk meldt fint vær igjen her!

Meldes ikke så verst her jeg er heller ser jeg. :o) supert - for vi har visst tenkt oss på fisketur!

Skrevet

''Gi slipp på 17.mai nå dah...! ;o)

'' Jadda. Men dagen er ikke uproblematisk, og jeg synes jeg har vært "flink" og ikke trukket meg unna. Stått og hørt flott sang og konsentrert meg om å se litt sur ut på de fineste sangene, så jeg skulle klare å holde tårene unna. Jabbet litt rundt med venner, og glad jeg er ferdig med de årene jeg skulle lage 17.mai for barna. For 17.mai er ikke helt meg. Så nå er det over for i år! :)

Skrevet

Meldes ikke så verst her jeg er heller ser jeg. :o) supert - for vi har visst tenkt oss på fisketur!

''vi har visst tenkt oss på fisketur!

'' - og ''trekkspill.''

Skjønner du er forelska! Eller liker du fisketur? :)

Skrevet

''vi har visst tenkt oss på fisketur!

'' - og ''trekkspill.''

Skjønner du er forelska! Eller liker du fisketur? :)

Jeg synes det er kjempekoselig på fisketur! :o) I morra skal vi fiske fra land da, har ikke fått ut noen av båtene ennå, den store blir vel liggende på land i sommer og siden den ligger på hengeren har vi heller ikke fått den lille båten på vannet.

Det er koselig når kjæresten spiller trekkspill for meg også, synes jeg da. :o)

Skrevet

''Gi slipp på 17.mai nå dah...! ;o)''

Det er det aller minste problem:-)

Skrevet

Ja, nå er den over for min del. Det ble en lengre dag enn vi noen gang har hatt, som foreldre. Himla koselig med vennetreff, og veldig morro for ungene også å treffer barna de sine.

Jada, dagen var fin. Sånn værmessig så regnet det på riktig tid, fra ett til to ca, da var det ingen tog eller noe så det var fint :)

Har fått på meg morgenkåpa, det er såå deilig å slippe ut av tøyet :)

Skrevet

Ja, nå er den over for min del. Det ble en lengre dag enn vi noen gang har hatt, som foreldre. Himla koselig med vennetreff, og veldig morro for ungene også å treffer barna de sine.

Jada, dagen var fin. Sånn værmessig så regnet det på riktig tid, fra ett til to ca, da var det ingen tog eller noe så det var fint :)

Har fått på meg morgenkåpa, det er såå deilig å slippe ut av tøyet :)

''det er såå deilig å slippe ut av tøyet :)''

Kjenner absolutt igjen følelsen!! :-)

Skrevet

Det er 18 mai!

Eg har nå fått malt (enda) ett strøk på døra inn til badet mitt på sjølvaste 17 mai kvelden, så eg fikk gjort noe fornuftig den dagen også...:)

mariaflyfly
Skrevet

Jeg synes det er kjempekoselig på fisketur! :o) I morra skal vi fiske fra land da, har ikke fått ut noen av båtene ennå, den store blir vel liggende på land i sommer og siden den ligger på hengeren har vi heller ikke fått den lille båten på vannet.

Det er koselig når kjæresten spiller trekkspill for meg også, synes jeg da. :o)

Dere drar vel ikke på fisketur med trekkspill? *vantro*

Vi skal også ut og fiske nå. Prioriterer et par bokser øl i sekken framfor trekkspillet, dah. :P

Gjest D*lilith
Skrevet

Ja,godt det er et år til neste gang : )

Skrevet

Dere drar vel ikke på fisketur med trekkspill? *vantro*

Vi skal også ut og fiske nå. Prioriterer et par bokser øl i sekken framfor trekkspillet, dah. :P

*Fnis* Nei, trekkspillene ble ikke med på fisketur nei. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...