cathlin Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 Noen som vet om det kommer noe del 2 av filmen Det gyldne kompasset? Syns slutten var så brå. 0 Siter
skal Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 Er ganske sikker på det! Så den i kveld og den legger jo opp til oppfølger og boken/bøkene er visst en triologi. Jeg gleder meg allerede... 0 Siter
cathlin Skrevet 17. mai 2008 Forfatter Skrevet 17. mai 2008 Er ganske sikker på det! Så den i kveld og den legger jo opp til oppfølger og boken/bøkene er visst en triologi. Jeg gleder meg allerede... Jeg så den også i dag. Ja, ikke sant, den la veldig opp til en oppfølger. Håper det kommer en fortsettelse. Like daimonene, og isbjørnen var så nydelig. *vil ha en egen* 0 Siter
skal Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 Jeg så den også i dag. Ja, ikke sant, den la veldig opp til en oppfølger. Håper det kommer en fortsettelse. Like daimonene, og isbjørnen var så nydelig. *vil ha en egen* Jeg og.. En snøleopard tror jeg.. 0 Siter
cathlin Skrevet 17. mai 2008 Forfatter Skrevet 17. mai 2008 Jeg og.. En snøleopard tror jeg.. De er kjempefine. Tror jeg vil ha en isbjørn, en rein, en svart panter, en skillpadde, et dådyr og kanskje en elefant, pluss en liten hund. 0 Siter
skal Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 De er kjempefine. Tror jeg vil ha en isbjørn, en rein, en svart panter, en skillpadde, et dådyr og kanskje en elefant, pluss en liten hund. Hehe, du for sørge for å være barn litt til! 0 Siter
cathlin Skrevet 17. mai 2008 Forfatter Skrevet 17. mai 2008 Hehe, du for sørge for å være barn litt til! God ide!:-) Kanskje jeg bare kan skrive en barnebok. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 18. mai 2008 Skrevet 18. mai 2008 Enig, fikk bare følelsen av å ha sett en første episode. :-O 0 Siter
Mistera Skrevet 18. mai 2008 Skrevet 18. mai 2008 Joda, det er en trilogi:) Tror det skal legges til julefilmene:) 0 Siter
Lisabeth Skrevet 18. mai 2008 Skrevet 18. mai 2008 Er ganske sikker på det! Så den i kveld og den legger jo opp til oppfølger og boken/bøkene er visst en triologi. Jeg gleder meg allerede... Enig, det er en flott film. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.