Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om det kommer noe del 2 av filmen Det gyldne kompasset?

Syns slutten var så brå.

Skrevet

Er ganske sikker på det! Så den i kveld og den legger jo opp til oppfølger og boken/bøkene er visst en triologi. Jeg gleder meg allerede...

Skrevet

Er ganske sikker på det! Så den i kveld og den legger jo opp til oppfølger og boken/bøkene er visst en triologi. Jeg gleder meg allerede...

Jeg så den også i dag. Ja, ikke sant, den la veldig opp til en oppfølger. Håper det kommer en fortsettelse.

Like daimonene, og isbjørnen var så nydelig. *vil ha en egen*

Skrevet

Jeg så den også i dag. Ja, ikke sant, den la veldig opp til en oppfølger. Håper det kommer en fortsettelse.

Like daimonene, og isbjørnen var så nydelig. *vil ha en egen*

Jeg og.. En snøleopard tror jeg..

Skrevet

Jeg og.. En snøleopard tror jeg..

De er kjempefine.

Tror jeg vil ha en isbjørn, en rein, en svart panter, en skillpadde, et dådyr og kanskje en elefant, pluss en liten hund.

Skrevet

De er kjempefine.

Tror jeg vil ha en isbjørn, en rein, en svart panter, en skillpadde, et dådyr og kanskje en elefant, pluss en liten hund.

Hehe, du for sørge for å være barn litt til! ;)

Skrevet

Hehe, du for sørge for å være barn litt til! ;)

God ide!:-) Kanskje jeg bare kan skrive en barnebok.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Enig, fikk bare følelsen av å ha sett en første episode. :-O

Skrevet

Joda, det er en trilogi:) Tror det skal legges til julefilmene:)

Skrevet

Enig, det er en flott film.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...